آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با اچ‌تی‌سی وان X10

براساس گفته‌های Evan Blass، اچ‌تی‌سی تا پایان ماه جاری از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. این دستگاه اچ‌تی‌سی وان X10 نام دارد و جایگزین مدل One X9 خواهد شد. درحال‌حاضر این گوشی هوشمند در روسیه تاییده دریافت کرده و بنابر شایعات گذشته، پردازنده مدیاتک Helio P10 قدرت آن را تامین خواهد کرد و نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، رم ۳ گیگابایتی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی سایر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند.

اگر شایعه امروز صحت داشته باشد، برخی از مشخصات فاش شده در قبل با محصول نهایی متفاوت خواهد بود. پردازنده MT6755 (هلیو P10) و نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی تفاوتی با شایعه قبلی ندارد ولی دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۷.۹ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده خواهد داشت که می‌توان آن را یک پیشرفت مناسب تلقی کرد.

اچ‌تی‌سی وان X10

مدل سال گذشته از پردازنده قدرتمندتر هلیو X10 بهره می‌برد ولی رزولوشن تصویر و مقدار رم آن با اچ‌تی‌سی وان X10 یکسان است، ما حدس می‌زنیم که مدل جدید بهبودی نسبت به گذشته نداشته باشد و بیشتر با یک تغییر ظاهری روبرو شویم. برخلاف مشخصات فنی، طراحی دستگاه جدید تغییر کرده و سنسور اثر انگشت به پشت آن انتقال یافته است.

علاوه‌بر دستگاه یاد شده، اچ‌تی‌سی از دو گوشی هوشمند دیگر تا پایان ماه مارس رونمایی خواهد کرد که یکی از آن‌ها جایگزین اچ‌تی‌سی ۱۰ و دیگری با نام Ocean Note فبلتی قدرتمند با نمایشگر خمیده و دوربین‌های عالی خواهد بود.

3 در مورد “آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با اچ‌تی‌سی وان X10”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH