آی‌فون‌ 8

شایعه: اپل آی‌فون‌ 8 از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد

براساس برخی شایعات، اپل در سال 2017 به‌جای دو گوشی هوشمند از 3 آی‌فون رونمایی خواهد کرد که انتظار می‌رود نام آن‌ها آی‌فون 7S، آی‌فون 7S پلاس و آی‌فون 8 (با کد فراری) باشد. براساس اطلاعات فاش شده طراحی مدل‌های “S” تفاوت چندانی با آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس نخواهد داشت، طراحی که 3 سال تغییر نکرده است. برخلاف این دو مدل، گفته می‌شود که آی‌فون‌ 8 تغییرات زیادی خواهد داشت و اپل ویژگی‌های بی‌شماری را به آن اضافه می‌کند.

این قابلیت‌ها را سنسور اثر انگشت زیر شیشه نمایشگری که تمامی جلوی دستگاه را اشغال خواهد کرد، استفاده از پنل AMOLED و پشتیبانی از شارژ وایرلس تشکیل می‌دهند. براساس شایعه‌ای جدید، علاوه‌بر ویژگی‌های ذکر شده باید منتظر دو قابلیت دیگر برای آی‌فون‌ 8 باشیم.

حساب توییتری SonnyDickson اعلام کرده که اپل بالاخره تکنولوژی شارژ سریع را به محصولات آینده خود اضافه خواهد کرد. متاسفانه درحال‌حاضر این ویژگی در آی‌فون‌ها وجود ندارد مخصوصا در نمونه پلاس که کمبود آن کاملا حس می‌شود. بیشتر رقبای آی‌فون از تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برند که باعث شارژ کامل آن‌ها در طی 90 دقیقه می‌شود، درحالی‌که برای شارژ آی‌فون خود باید بیش از 2 ساعت صبر کنید. این فناوری برای افرادی که عادت به شارژ گوشی خود در شب دارند، اهمیتی ندارد ولی اگر خواهان شارژ دستگاه خود در طول روز باشید به ارزش آن پی خواهید برد.

درحال‌حاضر هیچ اطلاعی از نحوه کارکرد این تکنولوژی در دسترس نیست ولی همانند Quick Charge کوالکام به زبان ساده می‌توان آن را “ولتاژ بیشتر و شارژ سریع‌تر” تعریف کرد البته شاید مانند شارژ سریع Dash Charge وان‌پلاس تکنولوژی ویژه‌ای داشته باشد.

دومین ویژگی فاش شده “ضربه به نمایشگر برای روشن کردن” نام دارد که ظاهرا فقط آی‌فون‌ 8 به آن مجهز خواهد شد. هنوز معلوم نیست که این ویژگی به‌خاطر نمایشگر AMOLED آی‌فون 8 باشد یا اپل برای متمایز کردن این دستگاه قابلیت ذکر شده را به آن اضافه خواهد کرد.

تا معرفی رسمی آی‌فون‌های بعدی 9 ماه زمان باقی مانده و در این مدت شاهد انتشار شایعات زیادی خواهیم بود، در نتیجه صبر تا معرفی رسمی بهترین کار ممکن محسوب می‌شود.

آی‌فون‌ 8

6 در مورد “شایعه: اپل آی‌فون‌ 8 از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد”

      1. آقا آیفون استفاده باتری توسط نور صفحه خیلی پایینه.واسه همین یکم ضعیف میزنه.آیفون در حدی هست که نتونن با بقیه برند ها مقایسه اش کنن.الکی که قیمت نمیذارن الکی هم که انقد فروش نمیده.اگه ازش استفاده کنی بعدا میفهمی

        1. محمد شنبدی

          از ایفون خیلی استفاده کردم از آیفون ۴ تا ۵s داشتم دیگه حالم بهم خورد ! از اکوسیستم نسبت بسته ! ولی بعضی وقت ها خیلی عالی بود !

    1. والله هرکی اپل ۶ یا ۷ دستشه بین دوستامون یا پاربانک گرفتن یا همش دنبال پیریز برق بودن حتی آیفون ۶ و ۷ به پای اس۶ سامسونگ نریسده چه برسه به اس ۷ سامسونگ سره تعصب نمیگم

  1. محمد شنبدی

    خیلی عالی میشه اپل یه خورده به فکره باطری اش باشه! واقعا نسب به گوشی پرچمدار های اندرویدی ضعیفه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH