سونی براویا A1E

تلویزیون 4K سونی براویا A1E در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد

سونی تلویزیون 4K جدید خود را با نام براویا A1E در نمایشگاه CES رونمای کرد. این کمپانی ژاپنی ادعا می‌کند که سیاهی و کنتراست این تلویزیون بی‌رقیب است. سونی براویا A1E در اندازه‌های ۷۷، ۶۵ و ۵۵ روانه بازار می‌شود. قیمت این تلویزیون هنوز مشخص نیست.

این تلویزیون را می‌توانید به دیوار آویخته و یا روی یک استند قرار دهید. در هر دو صورت تقریبا استند و اسپیکرها را نخواهید دید. سری A1E دارای سیستم عامل اندروید بوده و می‌تواند به گوگل پلی نیز دسترسی داشته باشد. همچنین می‌توانید آن را با استفاده از اسپیکر گوگل هوم استفاده کنید. این تلویزیون از فناوری Dolby Vision HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات فنی تلویزیون جدید سونی می‌توان به پردازنده X1 Extreme اشاره کرد که ۴۰ درصد قدرت پردازشی بیشتری نسبت به X1 دارد. البته تلویزیون‌های X930E و X940E سونی نیز از این پردازنده بهره می‌برند. این دو تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید هستند. X940E را می‌توانید در اندازه ۷۵ اینچ و X930E را می‌توانید در اندازه‌های ۶۵ و ۵۵ اینچ خریداری کنید.

سونی براویا A1E

2 در مورد “تلویزیون 4K سونی براویا A1E در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد”

    1. پایه تلویزیون اسپیکر نیست، سونی اسپیکر تلویزیون را برای اولین برند تو جهان با پیکسل های آن ادغام کرده در صورتی که الجی همراه تلویزیون نازک خود ساند بار اراعه کرده؛ و تضمین داده(سونی) که تو بلند ترین صدا هیچ گونه لرزشی تو تصویر ایجاد نمیشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH