دوربین پاناسونیک لومیکس DMC-GH5 با لنز ۲۰ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

دوربین پاناسونیک لومیکس DMC-GH5 معرفی شد. این دوربین ادامه سری GH4 است که محبوبیت زیادی نیز دارد. پاناسونیک برخی از اطلاعات مرتبط با این دوربین را در نمایشگاه فتونیکا سال گذشته منتشر کرده بود.

GH5 به یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی مجهز بوده، ولی فیلتر پایین‌گذر ندارد. Venus Engine جدید رنگ و بافت را بهتر نشان داده و میزان نویز را کم می‌کند. GH5 از تکنولوژی DFD پاناسونیک استفاده می‌کند که این باعث می‌شود فوکوس آن دوبرابر از نسل قبل سریع‌تر عمل کند.

GH5 از لرزش‌گیر ۵ محوره بهره برده که لرزش‌گیر دومحوره اپیتکی را با لرزش‌گیر سه محوره بدنه‌ای ترکیب کرده تا لرزش کمتری در ویدیو و استاپ‌های بیشتری برای شاتر داشته باشید.

اما مهم‌ترین ویژگی GH5 قابلیت تصویربرداری 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است. از دیگر مشخصات فنی این دوربین می‌توان به بدنه منیزیمی ضدآب، شیار کارت حافظه SD دوگانه، ال‌سی‌دی ۳.۲ اینچی، وای‌فای و بلوتوث اشاره داشت. باتری نسبت به مدل قبل تغییری ندارد. این دوربین را می‌توانید اواخر مارس و با قیمت گزاف ۱۹۹۹.۹۹ دلار تهیه کنید.

دوربین پاناسونیک لومیکس DMC-GH5

3 در مورد “دوربین پاناسونیک لومیکس DMC-GH5 با لنز ۲۰ مگاپیکسلی رسما معرفی شد”

  1. بنام خدا
    سلام بر امام زمان
    با آمدن دوربین های پاناسونیک باید قیمتهای نجومی کانن شکسته بشه
    پاناسونیک بدنه محکم محکم
    آدم.دوربین را برای ثبت تصاویر مثل امامزاده های تاریخی که در حال نابودیه سبک زندگی قدما… و معرفی تاریخ بگیرد نه جشنهای مبتذل مختلط و چاپلوس و….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH