مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد!

صفحه اختصاصی Shot on My Lumia یکی از صفحات پرطرفدار اینستاگرام بود که شرکت مایکروسافت از آن برای نمایش عکس‌هایی که توسط تلفن‌های هوشمند سری لومیا گرفته می‌شد، استفاده می‌کرد. ما از فعل می‌کرد استفاده کردیم، چون مایکروسافت قصد دارد تا به عمر این صفحه پایان دهد.

این ایده در حال اجرا است و مایکروسافت قصد دارد تا اکانت Shot on My Lumia را با اکانت رسمی لومیا در اینستاگرام به صورت مشترک درآورده و آنها را یکی کند. از آنجایی که تعداد عکس‌های ارسالی توسط طرفداران آنچنان زیاد نیست، آنها بر اساس نقل قولی که از مسئولان شده است، همچنان می‌توانند به ارسال تصاویر خود ادامه دهند:

اکانت اینستاگرام ما به زودی با اکانت MicrosoftLumia@ یکی خواهد شد. اما نگران نباشید؛ شما همچنان می‌توانید عکس‌های گرفته شده خودتان را با هشتگ Lumia# منتشر کنید. ما اینکار را انجام دادیم تا شما راحت‌تر به خانواده بین‌المللی، بزرگ و صمیمی مایکروسافت بپیوندید.

به این خبر، این نکته را نیز باید اضافه کنیم که مایکروسافت، فروش دیوایس‌های لومیا را در کشور آمریکا متوقف کرده است. نام لومیا نیز در ماه سپتامبر سال گذشته از روی سایت مایکروسافت حذف گردید و ظاهرا باید شاهد خداحافظی برند لومیا از عرصه رقابت‌ها باشیم. به عنوان جایگزین، می‌توانیم به Surface Phone اشاره کنیم. به نظر شما این تصمیم عاقلانه است؟

2 در مورد “مایکروسافت به عمر اکانت اینستاگرام لومیا پایان می‌دهد!”

  1. لومیا بزرگترین تحول تاریخ تلفن همراه و برگ برنده مایکروسافت برای ورود به این بازار بود. مطمئنا سری سورفیس ادامه دهنده این مسیر موفق خواهد بود.
    هر چند این نگرانی وجود داره که دیگر میان رده و پایین رده نبینیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH