مادربردهای Z270 گیگابایت با نام آئورس در ایران رونمایی شد

شب گذشته و در سمیناری خبری که در رستوران گیلکی بهزاد برگزار شد، شرکت گیگابایت با همکاری آواژنگ، از مادربردهای جدید Z270 با توانایی پشتیبانی از پردازنده‌های جدید اینتل رونمایی کرد.

aorus1

در این مراسم معین صامتی، مدیر مارکتینگ گیگابایت در ایران ضمن تشریح کامل مشخصات محصولات جدید گیگابایت گفت: روزبه‌روز دنیای رنگ‌ها متفاوت می‌شود و شما دوست دارید تا تمام چیزهای دلخواه را برای دستگاه‌های خودتان داشته باشید؛ این روزها موبیلیتی به سمت مینیمالیستی می‌رود.

وی افزود: ما در ائورس شاهد تغییر همه چیز هستیم؛ سال ۲۰۱۴ گیگابابت برند ‌گیمینگ‌ خودش را به آئورس تغییر داد و دیروز طبق اعلام رسمی اینتل، پردازنده‌های جدید این کمپانی به صورت رسمی رونمایی شد و بدین خاطر ما نیز همگام با سایر نقاط جهان، مادربردهای نوین گیگابایت را معرفی می‌کنیم.

مادربردهای آئورس، حرفه‌ای‌ترین سری در بین این تجهیزات مهم کامپیوتری خواهد بود که کمپانی گیگابایت برای کاربران خود تولید خواهد کرد. برند آئورس جانشین برند حرفه‌ای G1 خواهد بود و انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک پس از رونمایی مادربردهای آئورس، شاهد تولید و عرضه گرافیک‌های حرفه‌ای گیگابایت با نام این برند باشیم.

مادربردهای جدید گیگابایت بر پایه چیپست‌های Z270 ،H270 و B250 تولید خواهند شد و علاوه بر سری آئورس گیگابایت، تولید سری UD و سری جدید Gaming را نیز در برنامه‌های خود گنجانده است.

در پایان صحبت‌های مدیر مارکتینگ گیگابایت، از عوامل شبکه فروش و دیگر عوامل آواژنگ تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است مادربردهای آئورس در 5 مدل به بازار کشور عرضه می‌شوند که به شرح زیر است:

  • Z270X-Gaming 9
  • Z270X-Gaming 7
  • Z270X-Gaming k7
  • Z270X-Gaming 5
  • Z270X-Gaming k5

گیگابایت در کنار تولید محصولات حرفه‌ای خود تحت نام آئورس به تولید مدل‌های متفاوتی تحت برند Gaming و Ultra Durable نیز ادامه خواهد داد. همچنین این محصولات با گارانتی آواژنگ در بازارهای کشور عرضه خواهند شد.

1 در مورد “مادربردهای Z270 گیگابایت با نام آئورس در ایران رونمایی شد”

  1. محمد شنبدی

    تفاوتی زیاد بین Z170 با Z270 نمی بینم!
    _____________________________________________________________
    سلام آقای گل کار !
    لطفا در مورد نوع چیپست های مادربرد های یه مقاله بنویسید!(نیمه تخصصی) ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH