شیائومی از تلویزیون Mi TV 4 با ضخامت کم‌تر از گوشی آی‌فون رونمایی کرد!

شیائومی برای اولین بار در نمایشگاه CES حضور پیدا کرده و سر و صدای زیادی هم به راه انداخته است. شیائومی در این نمایشگاه از نسخه سفید گوشی Mi MIX رونمایی کرد و حال نیز از تلویزیونی رونمایی کرده که به شدت باریک است. این تلویزیون Mi TV 4 نامیده شده و حداکثر ۴.۹ میلی‌متر ضخامت دارد. این دستگاه تقریبا حاشیه‌ای ندارد.

Mi TV 4 از نرم‌افزار Patch Wall بهره می‌برد که نسخه‌ای از اندروید است که شیائومی برای تلویزیون‌های خود توسعه داده است. Patch Wall با استفاده از عادات شما در تماشای تلویزیون می‌تواند پیشنهادهایی داشته باشد.

علاوه بر باریک‌بودن و هوشمند بودن، Mi TV 4 ماژولار نیز هست. قطعات تلویزیون جدید شیائومی همانند نمایشگر، مادربورد و سیستم صوتی را می‌توانید به راحتی آپگرید کنید. هوگو بارا مدیر شیائومی معتقد است که تلویزیون‌های ماژولار جای کمتری را اشغال کرده و ظاهر مرتب‌تری دارند. Mi TV 4 با یک سیستم صوتی خانگی به فروش می‌رسد که از Dolby Atmos پشتیبانی کرده و به شما اجازه می‌دهد که صدای سه‌بعدی را بشنوید.

تلویزیون‌های فوق باریک یکی از محصولات اصلی نمایشگاه CES 2017 هستند. ال‌جی نیز از تلویزیون فوق باریک خود در این نمایشگاه رونمایی کرد. Mi TV 4 در اندازه ۶۵ اینچ زیر ۲۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و اگر نسخه بدون Dolby Atmos را بخواهید، قیمت به زیر ۱۵۰۰ دلار نیز افت می‌کند. نسخه ۵۵ اینچ و ۴۹ اینچ قیمت کمتری دارند. در صورت علاقه به خرید این تلویزیون فوق ‌باریک، باید تا اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی منتظر بمانید.

2 در مورد “شیائومی از تلویزیون Mi TV 4 با ضخامت کم‌تر از گوشی آی‌فون رونمایی کرد!”

  1. مهسا اکبری

    بیاااا ایسلند تو هنوزم میتونییییییییییی هنوزم مدل تشویق کردن طرفدارات تو ذهنمون مانده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH