اسمارت‌فون میان‌رده ZTE Blade V8 با دوربین دوگانه و قابلیت ثبت تصاویر سه بعدی معرفی شد

کمپانی چینی ZTE به تازگی و در طول برگزاری نمایشگاه CES 2017 از دو اسمارت‌فون جدید به نام‌های ZTE Hawkeye و ZTE Blade V8 Pro به صورت رسمی رونمایی کرد، اما به نظر می‌رسد این کمپانی علاقه‌مند است خانواده بلید خود را بازهم گسترده‌تر کند. ساعاتی پیش این کمپانی از ZTE Blade V8 رونمایی کرد، اسمارت‌فونی میان رده که بخش دوربین آن می‌تواند بزرگترین نقطه قوتش باشد.

ZTE Blade V8 از یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش ال‌ای‌دی در بخش سلفی برخوردار است، شاید وجود یک دوربین سلفی باکیفیت و همراهی شده با فلاش جالب به نظر برسد، اما دوربین اصلی هیجان‌انگیزتر خواهد بود. در بخش پشتی این گوشی می‌توانیم یک لنز دوگانه را مشاهده کنیم که به دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین به شما اجازه می‌دهد تا تصاویری با بک‌گراند تار بگیرید اما ویژگی‌ اصلی آن را می‌توان توانایی ثبت تصاویر به صورت سه یعدی دانست. ZTE Blade V8 از نمایشگر سه‌بعدی بدون عینک پشتیبانی نمی‌کند بنابراین واقعا نمی‌توان گفت که تصاویر سه‌بعدی چه شکلی خواهند بود. با این حال گفته می‌شود که فرایند ثبت تصاویر سه بعدی در این اسمارت‌فون به گونه‌ای است که می‌بایست چند تصویر از زوایای مختلف یک منظره را به ثبت برسانید و با ترکیب آن‌ها یک خروجی سه‌بعدی به شما تحویل داده خواهد شد.

جدا از بخش دوربین، ZTE Blade V8 در مشخصات سخت‌افزاری حرف زیادی برای گفتن ندارد. پردازنده به کار رفته در این اسمارت‌فون اسنپدارگون 435 است که یک چیپست میان‌رده محسوب می‌شود. از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی، باتری 2730 میلی آمپری، سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از LTE و وجود دو نسخه با 32/64 گیگابایت حافظه داخلی و 2 یا 3 گیگابایت رم اشاره کرد. ضخامت این اسمارت‌فون فلزی تنها 7.7 میلی‌متر است،بنابراین به خوبی در رده اسمارت‌فون‌های کم ضخامت قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد ZTE Blade V8 در ایالات متحده عرضه نخواهد شد، در واقع زدتی‌ای برای بازار آمریکا Blade V8 Pro را در نظر گرفته است. به هرحال عرضه این اسمارت‌فون از ماه فوریه در روسیه و ژاپن و از ماه مارس در سایر نقاط دنیا آغاز می‌شود.

2 در مورد “اسمارت‌فون میان‌رده ZTE Blade V8 با دوربین دوگانه و قابلیت ثبت تصاویر سه بعدی معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH