با کیبورد MX Board Silent آشنا شوید: بی‌ سر و صداترین کیبورد مکانیکی دنیا

اگر با کیبوردهای مکانیکی آشنا باشید، بدون شک نام کمپانی Cherry به گوشتان خورده است. این شرکت آلمانی-آمریکایی علاوه بر ساخت صفحه کلید برای دسکتاپ، همکاری بسیار خوبی با شرکت‌های Logitech و Razer داشته و کیبوردهای مدل Cherry MX در لپ‌‌تاپ‌های گیمینگ این دو کمپانی به کار رفته‌اند. از آنجا که بسیاری از افراد کیبوردهای Cherry را در لپ‌تاپ‌ها دیده بودند، انتظار داشتند که این کمپانی روزی کیبورد مکانیکی اختصاصی دسکتاپ خودش را به بازارها عرضه کند. در ادامه در رابطه با کیبورد MX Board Silent بیشتر خواهید خواند.

به هر حال در نمایشگاه CES 2017 انتظارها به پایان رسید و Cherry از کیبورد جدید خود رونمایی کرد. این صفحه کلید مکانیکی که از سری MX معرفی گردید، شباهت زیادی به مدل G80-3000 دارد ولی یک ویژگی قابل توجه آن را از سایر کیبوردها متمایز ساخته است. این کیبورد کاملا بی سر و صدا است و هیچ نویزی در هنگام تایپ از آن منتشر نمی‌شود.

کمپانی تصمیم گرفته محصولی بسازد تا کاربر بدون این که اطرافیان متوجه تایپ کردن او شوند، به کار خود برسد و هیچ گونه آلودگی صوتی در محل کار ایجاد نشود. Cherry در ساخت کیبوردهای بدون صدایش از نوارهای لاستیکی دور هر کلید استفاده کرده که علاوه بر راحت‌تر کردن تایپ برای افراد، جلوی تولید هر صدایی را می‌گیرد. این کیبورد به قدری سریع و راحت است که می‌تواند تجربه جدیدی در تایپ کردن را در اختیار شما قرار دهد.

شرکت Cherry اعلام کرده که این کیبورد قرار است در رنگ‌های مشکی و قرمز وارد بازار شود و قیمت فروش آن نیز چیزی حدود 149 دلار خواهد بود.

کیبورد MX Board Silent

4 در مورد “با کیبورد MX Board Silent آشنا شوید: بی‌ سر و صداترین کیبورد مکانیکی دنیا”

  1. من که از صدای کیبورد خیلی لذت میبرم و همیشه هم بعضیدکمه ها مثل اسپیس و اینتر رو محکمتر میزنم تا صداش دربیاد 🙂 کلا صدای کیبورد برا من همونقدر خاطره انگیزه که صدای انفجار برا ترولهای سامسونگ 😀

  2. ۱۵۰ دلار بدیم کیبورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با حساب دلاری ۴ تومن و سود بروبچ قاچاقچی تو ایران ۸۰۰ تومنی میشه
    از قدیم گفتن لذت کیبورد به همین صداشه

    1. الان که دارم این دیدگاهو میبینم دلار شده 22 تومن و بدون سود بروبچ قاچاقچی میشه 3 ملیون و 300 هزار تومن 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH