درآمد هواوی

درآمد هواوی در سال 2016 بیش از 40 درصد رشد داشته است

هواوی آمار و ارقام عملکرد سالانه خود برای سال 2016 را اعلام کرد. میزان درآمد هواوی امسال 178 میلیارد بوان بوده که نشان از رشد 42 درصدی نسبت به سال 2015 دارد. هواوی در سال 2016 موفق به فروش 139 میلیون واحد دستگاه شده که افزایش 29 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط هواوی، باید منتظر عملکرد بالاتر آن در سال 2017 باشیم. در این رابطه یکی از مدیران هواوی، Richard Yu می‌گوید:

در سال 2017 ما خواهان قدرتمند کردن زنجیره تامین، کانال‌های عرضه، بخش تحقیق و توسعه و سایر بخش‌های خود برای افزایش بهره‌وری در تصمیم‌گیری و اجرا و همچنین جهانی کردن ظرفیت‌های خود در آینده هستیم.

این شرکت در سال 2016 به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است که می‌توان به بهبود عملکرد رابط کاربری EMUI و عملکرد بهتر آن با پردازنده‌های Hisilicon Kirin، افزایش کیفیت دوربین مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند این شرکت به‌علت همکاری با شرکت لایکا و همکاری با آزمایشگاه تحقیقاتی Max Berek برای تمرکز بر روی نوآوری در سیستم‌های نوری، الگوریتم تصاویر و واقعیت مجازی اشاره کرد. هوش مصنوعی نیز یکی از زمینه‌هایی بود که هواوی بر روی آن تمرکز ویژه‌ای داشت و هواوی میت 9 اولین گوشی هوشمند با دستیار هوش مصنوعی آمازون محسوب می‌شود که Alexa به‌صورت پیش‌فرض در آن وجود دارد.

درآمد هواوی

هواوی P9 و هواوی میت 9 تنها گوشی‌های هوشمند این سازنده محسوب می‌شوند که فروششان حتی پس از کمبود عرضه به‌علت تقاضای بالا، از 10 میلیون واحد فراتر رفت. برند آنر که زیر مجموعه هواوی محسوب می‌شود نیز عملکرد مناسبی از خود در این سال نشان داد. در اواخر سال 2016 این برند از دستگاه آنر مجیک رونمایی کرد و گوشی هوشمند آنر 6X با امید شکست رکورد فروش آنر 5X در آمریکا عرضه شد. آنر 8 نیز نظر مثبت اکثر منتقدان را به خود جلب کرد به‌گونه‌ای از آن به‌عنوان رقیبی جدی برای وان‌پلاس 3 یاد کردند.

درآمد هواوی

این شرکت چینی برای افزایش اعتبار خود با فوتبالیست مشهور لیونل مسی به‌عنوان سفیر برند خود قرار داد بست و همچنین از بازیگران معروف هالیوودی یعنی هنری کویل و اسکارلت جوهانسون برای معرفی هواوی P9 استفاده کرد. درحال‌حاضر هواوی پنجمین برند باارزش در BrandZ محسوب شده و هفتاد و دومین برند در میان 100 برند باارزش دنیاست.

4 در مورد “درآمد هواوی در سال 2016 بیش از 40 درصد رشد داشته است”

  1. هواوی ثابت کرده که شرکت موفقیه و بنظرم بعد از سامسونگ میتونه رتبه دوم بهترین رو بهش داد!! باقی هم که دیگه روی نوار ضرر و زیان هستن همیشه!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH