پشتیبانی از iOS به اسمارت‌واچ‌های سامسونگ افزوده شد!

اگر از کسانی هستید که یکی از ساعت‌های هوشمند سامسونگ را دارید و یا می‌خواهید که یکی از آن‌ها را تهیه کنید اما به علت عدم پشتیبانی این ساعت‌ها از آی‌فون به سراغ آن نمی‌روید، یک خبر خوب برایتان داریم.

سامسونگ به تازگی محموعه نرم افزار Gear S و Gear Fit را برای iOS منتشر کرده است. این اپلیکیشن‌ها از تمامی دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ از جمله Gear S3 (هر دو نسخه)، Gear S2 و Gear Fit 2 پشتیبانی می‌کنند. البته این اپلیکیشن‌ها نمی‌توانند همه امکانات مشابه نسخه اندرویدی را برایتان به ارمغان بیاورد و هم‌چنین امکانات آن به نسبت استفاده توسط اسمارت‌فون‌های سامسونگ بسیار کم‌تر است، با این حال می‌توانید برای دریافت اطلاعیه‌ها و مدیریت برنامه‌ها و پیگیری وضعیت سلامتی از آن استفاده کنید.

ممکن است بپرسید با وجود رقیب قدرتمندی هم‌چون اپل‌واچ برای آی‌فون چرا کسی باید سراغ اسمارت‌واچ‌های سامسونگ را بگیرد، در پاسخ به این سوال می‌توان بیان کرد که سامسونگ در ساعت هوشمند خود سعی کرده ظاهر سنتی ساعت‌های مچی را حفظ کند و از طیف گسترده‌ای از اسمارت‌فون‌ها و سیستم عامل‌ها پشتیبانی کند، در مقابل اپل ساعت هوشمند خود را به صورت انحصاری برای اکوسیستم iOS عرضه کرده است، بنابراین اگر بخواهید اسمارت‌فون خود را عوض کنید، این ساعت هوشمند کارایی‌اش را از دست می‌دهد، البته در اسمارت‌واچ‌های سامسونگ نیز با تغییر پلتفرم عملکرد ساعت هوشمند به شدت کاهش پیدا می‌کند، به هر حال انتخاب با خودتان است!

1 در مورد “پشتیبانی از iOS به اسمارت‌واچ‌های سامسونگ افزوده شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH