هواوی P10 و P10 پلاس در ماه مارس یا آوریل معرفی می‌شوند

بزرگترین موبایل ساز چینی این روزها سخت مشغول کار بر روی پرچم‌دار آینده‌اش است. هواوی قصد دارد تا مدتی دیگر از دو پرچم‌دار جدید خود به نام‌های هواوی P10 و P10 Plus رونمایی کند. به تازگی یکی از مدیران هواوی اعلام کرده است که مراسم معارفه نسل جدید پرچم‌داران هواوی در ماه مارس یا آوریل برگزار خواهد شد. هواوی P8 و P9 نیز پیش‌تر در اوایل آوریل معرفی شده‌اند.

شایعات می‌گویند، هواوی در محصول آینده خود با مشخصاتی قدرتمند وارد میدان خواهد شد، پردازنده به کار رفته در این اسمارت‌فون، کایرین 960 که ساخته خود هواوی است، خواهد بود که با 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. تقسیم‌بندی هسته‌ها در این چیپست هشت هسته‌ای به صورت دو گروه چهارتایی خواهد بود، هسته‌های با سرعت بیش‌تر از نوع Cortex-A73 هستند و هسته‌های با فرکانس کم‌تر از نوع Cortex-A53 خواهند بود، هم‌چنین پردازش‌های گرافیکی در این چیپست توسط Mali-G71 MP8 انجام می‌پذیرد. همکاری هواوی با لایکا در این نسل نیز ادامه پیدا خواهد کرد و این بار نیز شاهد یک دوربین دوگانه خواهیم بود، به احتمال قوی سنسور دوم به کار رفته در بخش دوربین هم‌چون هواوی P9 برای افزایش کیفیت تصویر استفاده خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های شایعه شده برای هواوی P10 می‌توان به اسکنر اثر انگشت قرار گرفته روی صفحه نمایش، شارژ بی‌سیم و نمایشگر اج اشاره کرد.

هواوی هم‌چنین اعلام کرده است که علاوه بر این اسمارت‌فون‌ها در حال کار بر روی P10 Lite و هم‌چنین دو اسمارت‌فون با کدنا‌م‌های Vicky و Victoria است. شایعات می‌گویند ویکی و ویکتوریا جانشینان سری نوآ هستند، بنابراین انتظار می‌رود با قیمتی رقابتی معرفی شوند، متاسفانه هیچ اطلاعی از بازه زمانی معرفی این دو اسمارت‌فون منتشر نشده است.

هواوی به تازگی از میت 9 رونمایی کرده است، محصولی که با قیمت 600 دلاری خود نشان‌دهنده تغییر سیاست‌های قیمتی هواوی است. هواوی میت 9 به یک نمایشگر 5.9 اینچی مجهز شده است که میزان رزولوشن آن 1920 در 1080 پیکسل است. پردازنده به کار رفته در این فبلت کایرین 960 است که ساخته هواوی و بالارده‌ترین پردازنده این شرکت است. این تراشه قدرتمند با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. مجهز شدن به سنسور اثر انگشت و هم‌چنین دوربین دوگانه، تکمیل کننده مشخصات هواوی Mate 9 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH