سامسونگ قصد دارد سال آینده 60 میلیون گلکسی S8 را به فروش برساند

برنامه‌ریزی‌های سامسونگ برای سال آینده بسیار جسورانه هستند، این کمپانی اعلام کرده است که قصد دارد سال آینده 60 میلیون واحد گلکسی S8 را به فروش برساند. هدف‌گذاری روی این مقدار فروش، نشان دهنده اعتماد سامسونگ به پرچم‌دار آتی‌اش است.

روزنامه financial کره جنوبی به تازگی و به نقل از تعدادی از منابع صنعتی کره، اعلام کرده است که سامسونگ در تلاش است فروش گلکسی S8 را تا جای ممکن افزایش دهد. در واقع پس از فاجعه به بار آمده از عرضه گلکسی نوت 7، سامسونگ در صدد آن است که اعتماد از دست رفته کاربران را دوباره به دست آورد.

پرفروش‌ترین گوشی عرضه شده توسط سامسونگ، گلکسی S4 بوده است که 70 میلیون نسخه فروش داشته است. این در حالی است که گلکسی S7 نیز که دیگر به یکساله شدن آن نزدیک می‌شویم 48 میلیون دستگاه فروش داشته است، بنابراین هدف‌گذاری بر روی فروش 60 میلیونی یک مدل آن‌هم در بازاری که رشد آن با کاهش روبه‌رو شده است و هم‌چنین رقابت افزایش زیادی یافته، کمی جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد.

منابع کره‌ای تایید کرده‌اند که عرضه گلکسی S8 با یک ماه تاخیر صورت خواهد پذیرفت، گفته می‌شود علت این تاخیر یک ماهه، انجام دادن تست‌های کیفیت بیش‌تر است. گلکسی S8 از اواسط ماه آوریل عرضه خواهد شد و فرایند تولید انبوه آن از ماه مارس آغاز خواهد شد.

گفته می‌شود گلکسی S8 تغییرات گسترده‌ای را به همراه خواهد داشت که از جمله آن می‌توان به حذف دکمه سخت‌افزاری هوم، مجهز شدن به دوربین دوگانه و تغییرات کمی در فرم کلی اسمارت‌فون اشاره کرد. هم‌چنین سامسونگ تایید کرده است که در گلکسی S8 از یک دستیار صوتی جدید استفاده خواهد کرد.

3 در مورد “سامسونگ قصد دارد سال آینده 60 میلیون گلکسی S8 را به فروش برساند”

  1. در حالی که من اس۵ رو یکی از گوشیای عالی حتی تا الان میدونم واقعا گوشیه تمام عیاریه فقط نمیدونم خیلیا اونو بد میدونن!!
    درضمن تصویر تقریبن واقعیش لو رفتهS8

  2. محمد شنبدی

    S4واقعا گوشی خوبی بود ولی زمانی که S5 آومد خیلی افتضاحه بود ! به همین خاطر یه خورده روی فروش گوشی سری S تاثیر گذاشت همانند Note 7! Booom *

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH