باتری ال‌جی G6 در درجه حرارت‌های بالا بیش از حد گرم نمی‌شود

ال‌جی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد باتری گوشی G6، می‌گوید از هیت پایپ مسی (لوله حرارتی) برای انتشار گرما به محیط استفاده خواهد کرد. با تعبیه هیت پایپ‌ها درون گوشی، باتری آن حتی در دمای 150 درجه محیط، بیش از حد گرم نمی‌شود. استفاده از این تکنولوژی در باتری کامپیوترهای شخصی، لپ‌تاپ‌ها و نوت‌بوک‌ها مرسوم است و دمای دستگاه را از 6 تا 10 درصد کاهش می‌دهد. همچنین طراحی ال‌جی G6 به گونه‌ای است که قطعات داخلی گرم شونده را با فاصله از هم قرار داده است.

heat

ال‌جی برای عقب نماندن از قافله، سعی دارد با احتیاط وارد میدان نبرد با گلکسی S8 سامسونگ شود تا کاملا متفاوت باشد. ال‌جی قول داده در G6 از باتری امن‌تری استفاده کند تا مشکلاتی که برای سامسونگ گلکسی نوت7 رخ داد و باعث دو بار فراخوانی این گوشی‌ شد، دیگر رخ ندهد. علاوه بر این، ال‌جی می‌گوید در حال تست این باتری‌های جدید برای پرچمدارش در 15% دمای بالاتر از استانداردهای آمریکا و اروپاست.

Lee Seok-jong یکی از مدیران ارشد ال‌جی می‌گوید:

ما با توجه به نیاز کاربران به امنیت بیشتر، به طور قابل ملاحظه‌ای، امنیت و کیفیت جدیدترین اسمارت‌فون‌های پرچمدارمان را افزایش خواهیم داد. ما باتری‌های جدید را در معرض 15 درصد دمای بالاتر از استاندارد آمریکا و اروپا قرار می‌دهیم. همچنین تست‌های بیشتری مانند سوراخ کردن باتری با میخ و انداختن یک جسم سنگین از ارتفاع زیاد، بر روی باتری‌های جدید انجام خواهد شد.

همچنین شرکت ال‌جی سعی دارد تا پرچمدار جدیدش را زودتر از گلکسی S8 سامسونگ روانه بازار کند. ال‌جی G6 قرار است ماه آینده در کنگره جهانی موبایل (MWC)، معرفی و از آن رونمایی شود. البته امکان رونمایی گلکسی S8 سامسونگ در نمایشگاه MWC، وجود دارد، اما گفته شده به علت اینکه سامسونگ برای پرچمدار جدیدش منتظر قطعات جدید است، این امر تا ماه آوریل به تاخیر می‌افتد. بنابراین سامسونگ وقت بیشتری برای جبران مافات گذشته‌اش دارد و انتظار می‌رود به خوبی از پسش بر بیاید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH