استارتاپی جدید خون شما را با خون افراد جوان جایگزین می‌کند!

ما برای جوان ماندن و جوان به‌نظر رسیدن، دست به کارهای عجیبی می‌زنیم. یکی از جدیدترین و عجیب‌ترین اقدامات صورت گرفته برای این منظور، جایگزین کردن خون شما با خون افراد جوان با پرداخت مبلغ 8000 دلار است.

استارتاپ Ambrosia که توسط Jesse Karamazin تاسیس شده در حال مطالعه بر روی تاثیر جایگزینی خون و پلاسما افراد مسن با افراد جوان و نوجوانان است. این ایده براساس آزمایش‌های انجام گرفته بر روی موش‌های آزمایشگاهی و مشخص شدن تاثیر آن‌ بر روی جوان‌تر شدن یا کاهش سرعت پیری موش‌های بزرگتر، شکل گرفته است.

با وجود انجام آزمایشات بر روی موش‌ها ولی بسیاری آن را غیرعلمی و نامناسب می‌دانند. علاوه‌بر غیر علمی تلقی کردن این آزمایش، بسیاری آن را غیر اخلاقی دانسته و درآمد 4.8 میلیون دلاری را برای Ambrosia پیش‌بینی می‌کنند.

هنوز مشخص نشده که آیا با یکبار انتقال خون انسان شاهد نتایج مشابه با موش‌ها خواهیم بود یا خیر، اشتراک‌گذاری خون میان موش‌ها 4 هفته به‌طول می‌انجامد.

fast-body-replace-blood_5954b94f7cfe6740

عصب‌شناس دانشگاه استنفورد، Tony Wyss-Coray، در گفتگو با MIT Tech اعلام کرد که:

مردم می‌خواهند باور کنند که جایگزینی خون افراد باعث بازگشت جوانی آن‌ها می‌شود، حتی اگر مدرکی مبنی بر حقیقت داشتن آن و نحوه عملکردش در موش‌ها وجود نداشته باشد. من به‌ شخصه فکر می‌کنم که افراد به‌علت داستان‌های خون‌آشامی به ایده موردنظر جذب شده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH