یک میلیون ثبت‌نام برای خرید نوکیا 6 پیش از آغاز فروش رسمی

چند روز گذشته خبری مبنی بر ثبت‌نام 250 هزار نفر برای خرید نوکیا 6 در 24 ساعت در سایت منتشر کردیم. حال که تنها 2 روز تا فروش رسمی نوکیا 6 فاصله داریم، این رقم به 1 میلیون ثبت‌نام افزایش یافته است. این گوشی هوشمند به‌طور اختصاصی در چین از طریق سایت JD.com با قیمت 245 دلار فروخته می‌شود. برخلاف پیش‌فروش که کاربر باید هزینه‌ای برای خرید دستگاه بپردازد، در ثبت‌نام نیازی به پرداخت هزینه زیادی نیست و ارقام منتشر شده بیشتر نشان‌دهنده علاقه کاربران به دستگاهی خاص تلقی می‌شود.

هر ثبت‌نام هزینه‌ای برابر با 9 دلار داشته که از مبلغ نهایی دستگاه در هنگام خرید توسط ثبت‌نام‌کنندگان کسر می‌شود. معمولا میزان فروش واقعی بسیار کمتر از رقم‌های اعلام شده در زمان ثبت‌نام بوده و بیشتر از این عدد برای جلب نظر کاربران استفاده می‌شود.

نوکیا 6 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی برخوردار بوده و قدرت آن را پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 430 همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو 505 تامین می‌کند. نوکیا برای این مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته است. هر دو دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی از دریچه دیافراگم f2.0 بهره می‌برند.

این دستگاه موفق به کسب امتیاز 44517 در بنچمارک آنتوتو شده که مقدار کمی محسوب می‌شود. سال گذشته بالاترین امتیاز در بنچمارک آنتوتو به آی‌فون 7 پلاس با امتیاز 181316 تعلق گرفت.

nokia-6-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH