آغاز فروش نسخه‌ای از هواوی میت 9 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی

هواوی از ماه نوامبر فروش میت 9 را شروع کرده که بالاترین نمونه آن از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. از ماه اکتبر شایعات به نسخه‌ای مجهز به 6 گیگابایت رم اشاره داشتند ولی تا امروز خبری از آغاز فروش آن نبود. از امروز می‌توان نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را از طریق سایت آمازون و TO2C خریداری کرد.

درحالی‌که هواوی اعلامیه‌ای رسمی مبنی بر آغاز فروش آن ارایه نکرده ولی در آمازون شرکت هواوی و یک خرده فروش معتبر دیگر به‌عنوان فروشنده این دستگاه معرفی شده‌اند. اگرچه مشخصات اصلی به‌غیر از میزان رم و حافظه داخلی تغییر کرده ولی قیمت آن افزایشی نجومی داشته است. نمونه پایه این مدل با قیمت 600 دلار فروخته می‌شود درصورتی‌که هواوی برای نسخه 128 گیگابایتی قیمت 880 دلاری را در نظر گرفته است. این قیمت بالا مسلما به هواوی جهت لوکس نشان دادن محصول خود کمکی نخواهد کرد چراکه با پرداخت مبلغ 480 دلار می‌توان وان‌پلاس 3T را با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری نمود.

huawei-mate-9-review-mojtaba-1

1 در مورد “آغاز فروش نسخه‌ای از هواوی میت 9 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی”

  1. محمد شنبدی

    ارزش خرید کمتری نسبت به رقبا اش داره! فقط با اعداد بازی میکنن باید گوشی های اندرویدی به بهینه بودن سیستم عامل برسند نه به ارتقا سخت افزار از این لحاظ گوشی های شرکت اپل بیشتر می پسندم تا سایر پرچمدار های اندرویدی!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH