تصاویری از پنل شیشه‌ای گلکسی S8 سامسونگ

چند روز پیش بود که یک کاربر چند عکس را از پنل شیشه‌ای گلکسی S8 منتشر کرد، این دو پنل در دو سایز مختلف بوده و هر دو منحنی هستند. این توییت به زبان لهستانی منتشر شده است بنابراین به طور طبیعی انتشار آن در وب‌سایت‌های خبری با تاخیر بوده است.

اولین نکته‌ای که با نگاه کردن به این پنل متوجه می‌شویم حضور تعداد زیادی شیار برای قرارگیری سنسورها در بخش بالای پنل است. در هیچ‌کدام از رندرهای منتشر شده تاکنون این مقدار شیار برای سنسورها را شاهد نبوده‌ایم، البته ممکن است این نسخه تنها یک نمونه پیش ساخته باشد و در نمونه نهایی تعداد کمی از آن‌ها باقی بماند. تعداد این شیارها به نسبت گلکسی S7 بسیار بیش‌تر است بنابراین می‌توان احتمال داد که تعداد بیش‌تری سنسور در بخش جلویی قرار بگیرد. در گلکسی نوت 7 نیز شاهد استفاده از یک سنسور بیش‌تر بودیم که وظیفه اسکن عنبیه چشم را بر عهده داشت.

شخصی که این توییت را منتشر کرده است می‌گوید منبع این تصویر یک شرکت تولیدکننده محافظ صفحه نمایش در چین است و اطلاعات منتشر شده قبلی‌اش هیچگاه اشتباه نبوده است. با این حال نمی‌توان به طور 100 درصد به این منبع اعتماد کرد زیرا هنوز هیچ چیز توسط سازنده تایید نشده است. اما به طور قطع می‌توان پیش‌بینی کرد که حاشیه‌های اطراف نمایشگر در گلکسی S8 بسیار کم بوده و تاکنون در چندین خبر و تصویر این موضوع را مشاهده کرده‌ایم. مراسم معارفه گلکسی S8 در تاریخ 29 مارس بوده و عرضه این اسمارت‌فون در ماه آوریل انجام می‌گیرد.

2 در مورد “تصاویری از پنل شیشه‌ای گلکسی S8 سامسونگ”

  1. نمیدونم سامسونگ چه گیری داده به این طراحی خمیده ! برای کسانی که حالشون از صفحه نمایش خمیده به هم میخوره
    و میخوان گوشی با صفحه فلت تخت داشته باشند باید چی کار کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH