درآمد هواوی

چندین طراح محصولات هواوی به اتهام جاسوسی برای کمپانی LeEco دستگیر شدند

درحالی که معمولا در مورد جاسوسی در حوزه صنعت صحبت زیادی صورت نمی‌گیرد، با این حال این مورد در بازار موبایل امری شایع است. صنعتی که بسیار چالش برانگیز و رو به‌ رشد بوده و پیشرفت در آن تنها با رقابت منصفانه و معقول امکانپذیر خواهد بود. بنابراین اگر فرد یا گروهی قصد سرک کشیدن در کار رقیب خود را داشته باشند، بهتر است قانون اول جاسوسی را به خاطر داشته باشند. این قانون می‌گوید:

مراقب باش که دستگیر نشوی!

متاسفانه به نظر می‌رسد که شش تن از طراحان محصولات هواوی این قانون مهم را هنگام جاسوسی برای شرکت چینی LeEco از یاد برده‌اند. این درحالی است که LeEco اخیرا توانسته با عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه در آمریکا و همچنین تولید دوچرخه‌های هوشمند و ماشین‌های برقی، توجه زیادی را به خود جلب کند.

اگرچه هواوی شرکت LeEco را متهم به جاسوسی کرده اما این شرکت منکر دریافت هرگونه اطلاعات از جاسوسان شده است و همواره سعی کرده با مطرح کردن مسایل حاشیه‌ای، خود را از اتهام مطرح شده تبرئه کند. با این حال هواوی نسبت به دزدیده شدن دو پتنت صنعتی خود توسط LeEco پافشاری می‌کند. طبق ادعای هواوی این دو پتنت مربوط به طراحی آنتن و ساعت هوشمند برای کودکان بوده است. اخیرا چندین نفر آگاه از این جاسوسی دستگیر شدند که قطعا در پی این موضوع، روابط بین این دوشرکت تیره‌تر از گذشته خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH