گزارش آی‌تی‌رسان از معرفی مادربردهای جدید MSI در ایران

دیروز شرکت MSI در مراسمی در هتل پارسیان اوین از جدیدترین مادربردهای خود در ایران رونمایی کرد. در این مراسم شرکت پردیس صنعت سیاره سبز که با نام تجاری گرین شناخته می‌شود به‌عنوان شریک تجاری جدید MSI در ایران برای ارایه مادربوردهای این شرکت معرفی شد. در ابتدای این مراسم یک مسابقه گیمینگ جذاب در میان حضار برگزار شد که به نفر اول کارت گرافیک GTX 1060 و به نفر دوم یک هدست گیمینگ اهدا شد.

مراسم اصلی با خوش آمدگویی آغاز شد و آقای نوجوان در رابطه با تاریخچه و فعالیت‌های شرکت پردیس صنعت سیاره سبز گفت:

نشان تجاری GREEN در سال 1375 برای تولید و عرضه قطعات و تجهیزات الکترونیکی، کامپیوتری و زیست محیطی در ایران به ثبت رسید. هدف اولیه نشان تجاری GREEN، تمرکز بر روی تجهیزات زیست محیطی بود و به تدریج و بنا بر کاستی‌های بازار سخت افزار و با حفظ هدف اولیه خود، از سال 1377 اقدام به تولید و عرضه کیس و پاور کامپیوتری، مطابق با بالاترین سطح استانداردهای روز جهانی و سازگار با الزامات زیست محیطی و بهره‌وری انرژی نمود.

پس از سخنرانی آقای نوجوان، رئیس بخش بازاریابی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز بر روی صحنه آمده و توضیحاتی در رابطه با جایگاه رسانه‌های خبری ارایه کرد:

هدف از برگزاری این مراسم بر 3 اصل استوار بوده که دیدار با اهالی رسانه و همدلی بیشتر با آن‌ها، هم‌افزایی بیشتر شرکت سیاره سبز و MSI با حوزه خبر و همچنین معرفی محصولات جدید را شامل می‌شود. شرکت سیاره سبز تصمیم گرفته تا محصولات جدیدی را وارد بازار کند که در همین راستا قراردادی با شرکت MSI منعقد کرده است.

بعد از اعلام چشم‌انداز شرکت MSI در ایران، آقای شالی‌کاریان برای صحبت در رابطه با محصولات و مشخصات فنی آن‌ها وارد شد و جزئیات بیشتری از محصولات جدید ارایه نمود:

امروز مراسم معرفی مادربوردهای جدید MSI در ایران با آخرین چیپ‌ست‌ها بوده و همانگونه که می‌دانید اینتل از جدیدترین پردازنده‌های خود یعنی سری “Kaby Lake” و چیپ‌ست‌های سری 200 شامل Z270 ،H270 و B250 رونمایی کرده است. در این مراسم به معرفی قابلیت‌ها و امکانات این محصولات جدید خواهیم پرداخت. مادربرد گیمینگ M7 با چیپ‌ست Z270 امسال در نمایشگاه CES موفق به کسب جایزه شده است.

آقای شالی‌کاریان در ادامه به بررسی ویژگی‌های متمایزکننده مادربردهای گیمینگ MSI نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار پرداخت و گفت:

یکی از قابلیت‌های ویژه این محصولات Mystic Light نام دارد که با استفاده از آن و برنامه مخصوص Gaming App می‌توان نورپردازی مادربرد را شخصی‌سازی کرده و آن را با محصولات شرکت‌‌های دیگر نیز هماهنگ نمود در این محصولات پورت‌های USB جداگانه برای اتصال هدست‌های واقعیت مجازی درنظر گرفته شده است. ویژگی‌های صوتی بی‌شماری برای این مادربردها وجود دارد که می‌توان به تکنولوژی مخصوص برای کاهش نویز و افزایش کیفیت صدا اشاره کرد.

در میان سخنرانی سوالاتی از حضار پرسیده شد و به افرادی که پاسخ درستی را اعلام کردند، جوایزی اهدا شد.

در نهایت نماینده بخش فروش MSI بر روی صحنه رفت و از برنامه این شرکت در آینده برای ایران سخنرانی کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH