عرضه ایرپاد

نسخه 10.3 از iOS امکان پیدا کردن ایرپادهای گم شده را به شما می‌دهد

ایرپادهای بی‌سیم اپل به همراه آی‌فون ۷ و ۷ پلاس معرفی شد. اما کوچک بودن آنها و عدم وجود سیم برای اتصال این دو هدفون به یکدیگر، دغدغه بزرگی برای خریداران این محصول شده است. چرا که هر لحظه امکان گم شدن آن‌ها وجود دارد. اما اپل در آخرین نسخه از سیستم عامل iOS که در حال حاضر در نسخه آزمایشی خود به سر می‌برد، این مشکل را برطرف کرده است. قابلیت Find my AirPods در اولین نسخه آزمایشی iOS 10.3 اضافه شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا ایرپاد خود را از این طریق پیدا کنند.

این قابلیت از بلوتوث دستگاه بهره می‌برد و به وسیله آن، به کاربران کمک می‌کند تا ایرپاد خود را از این طریق پیدا نمایند. این امکان داخل اپلیکیشن Find my iPhone نهفته است و از طریق ایجاد صدا، می‌تواند به شما در این زمینه کمک شایان توجهی کند.

در کنار این قابلیت، ویژگی پیگیری بازی‌های کریکت (Cricket) نیز به دستیار هوشمند اپل، یعنی سیری اضافه شده است. کمپانی اپل به تازگی توجه ویژه‌ای به کشور هند دارد و از آنجایی که ورزش کریکت در این کشور طرفداران زیادی دارد، اضافه شدن این قابلیت می‌تواند توجه آن‌ها را به سیری و آی‌فون بیشتر جلب نماید. طبق اعلام مسئولان اپل، دستیار هوشمند سیری، اطلاعات درخواست شده توسط کاربران را از ICC یا International Cricket Council استخراج می‌کند. شما می‌توانید به راحتی از طریق سیری، پیگیر تمامی فعالیت‌های ورزش کریکت باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH