قابلیت استوری زنده از هفته دیگر برای کاربران اینستاگرام در سراسر جهان عرضه خواهد شد

اینستاگرام در حال نزدیک شدن به توییچ، یوتیوب و صاحب خود یعنی فیس‌بوک است. این شبکه اجتماعی که بیشتر در آن تصاویر و ویدیو منتشر می‌شود، در اواخر سال 2016 قابلیتی به‌نام استوری زنده برای کاربران آمریکا ارایه کرد. بعد از این ارایه موفق در آمریکا، اینستاگرام قصد دارد این قابلیت را هفته آینده برای تمامی کاربران در سراسر جهان عرضه کند.

ویژگی استوری زنده اینستاگرام با بقیه سرویس‌های پخش زنده متفاوت است. زمانی که در اینستاگرام ضبط ویدیو را متوقف می‌کنید، ویدیو ضبط شده برای همیشه از بین می‌رود، درنتیجه کاربرانی که در آن زمان آنلاین نبوده‌اند، دیگر قادر به مشاهده نبوده و شما هیچ مدرکی از اقدامات جنون‌آمیز خود نخواهید داشت!

محبوبیت این‌گونه قابلیت‌ها به سرعت در حال افزایش است ولی بیشتر به پیام‌ها و تصاویر محدود می‌شود. درحالی‌که در سرویس‌های مانند یوتیوب، فیس‌بوک و توییچ کاربران قادر به حذف ویدیوی خود هستند ولی در اینستاگرام این امر به‌صورت اجباری و خودکار انجام می‌گیرد.

برای استفاده از استوری زنده باید بر روی صفحه اصلی اینستاگرام دست خود را به سمت راست بکشید و یکی از دوربین‌های استوری را انتخاب کنید. کاربران شما در لحظه شروع ویدیو، از اقدام شما مطلع خواهند شد. برای استفاده از این قابلیت باید نسخه 10.0 یا بالاتر اینستاگرام  را بر روی دستگاه خود نصب کنید تا از هفته آینده به آن دسترسی داشته باشید.

1 در مورد “قابلیت استوری زنده از هفته دیگر برای کاربران اینستاگرام در سراسر جهان عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH