تیم کوک هم به جمع مخالفان فرمان ممنوعیت مهاجرت ترامپ پیوست

تیم کوک هم به جمع مخالفان فرمان ممنوعیت مهاجرت ترامپ پیوست

تیم کوک، مدیر عامل اپل، در نامه‌ای خطاب به کارکنانش نگرانی خود را از فرمان ممنوعیت مهاجران از 7 کشور مسلمان بیان داشته و اعلام کرده که این قانون هرگز تحت حمایت ما نیست.

تیم کوک در نامه خود یادآور شده که تعدادی از کارمندان اپل، تحت تأثیر این قانون قرار می‌گیرند اما قطعا از حمایت تیم‌های قانونی و منابع انسانی ما برخوردار خواهند بود. اپل همچنین در ارتباط با کاخ سفید اعتراض خود را در رابطه با این قانون اعلام نموده است.

کوک پس از ملاقات با مقامات رسمی در واشنگتن، نگرانی کارمندان این شرکت را به گوش آن‌ها رسانده است. متن نامه او بدین شرح است:

من در ملاقات با سران کشور در واشنگتن، به وضوح نگرانی خود را از تأثیر این قانون بر آینده کمپانی اپل و البته ایالات‌متحده اعلام داشتم.

من تمامی نگرانی‌های شما از اجرای این فرمان را که ورود مسلمانان از 7 کشور را ممنوع کرده شنیدم و همه آنها را به گوش جهانیان رساندم. مطمئن باشید که این قانون با حمایت کمپانی اپل روبه‌رو نخواهد شد.

کارمندانی در اپل مشغول به کار هستند که مستقیما تحت تأثیر قانون منع مهاجرت قرار می‌گیرند. تیم‌های HR، قانونی و امنیتی اپل با کارکنان مذکور در تماس بوده و حمایت خود را از آن‌ها دریغ نخواهند کرد. ما در حال آماده‌سازی قسمتی بر  روی تارنمای AppleWeb هستیم تا همه مردم، سؤالات و نگرانی‌های خود را با ما در میان بگذارند و البته در تماسی با کاخ سفید، نتایج منفی این قانون برای کارمندان و کمپانی را متذکر شدیم.

همان‌طور که همیشه اعلام کرده‌ام، تنوع ملیت‌ها باعث قدرتمند شدن تیم ما می‌شود و شعار همیشگی ما، همدلی و حمایت از یکدیگر است. من می‌دانم که می‌توانم بر روی همه شما حساب کنم تا فضایی امن، با احترام و ارزشمند را برای همه‌ افراد حاضر در اپل فراهم کنید.

درب‌ها به‌سوی اپل برای همه باز است و مهم نیست که اهل کجا هستند، به چه زبانی سخن می‌گویند، به چه کسی عشق می‌ورزند و یا چگونه به عبادت می‌پردازند. کارمندان ما از بهترین استعدادهای دنیا هستند و ما آنها را از سراسر جهان خواهیم پذیرفت.

مارتین لوتر کینگ می‌گوید: «ممکن است همه ما با کشتی‌های مختلف به اینجا آمده باشیم، اما اکنون همگی سوار بر یک قایق هستیم.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH