ساعت هوشمند جدید ال‌جی گواهی بلوتوث را دریافت کرد

دستگاه پوشیدنی معرفی نشده ال‌جی با کد LG-W270 گواهی بلوتوث را دریافت کرد. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از این دستگاه منتشر نشده و تنها می‌دانیم که با یک ابزار پوشیدنی روبرو هستیم. براساس این گواهی دستگاه W270 از بلوتوث 4.2 به‌همراه AVRCP ،A2DP و GAVDP پشتیبانی می‌کند. هیچ مدرکی مبنی بر ساعت هوشمند بودن این دستگاه وجود ندارد ولی باتوجه به عدم معرفی هیچ‌گونه ابزار پوشیدنی دیگر توسط ال‌جی، باید منتظر معرفی یک ساعت هوشمند باشیم.

در گذشته اطلاعاتی مربوط به دو ساعت ال‌جی استایل و ال‌جی اسپرت منتشر شده بود. گفته می‌شود این دو مدل در تاریخ 9 فوریه با سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 معرفی می‌گردد، انتظار می‌رود در این روز گوگل از نسخه جدید سیستم‌عامل پوشیدنی خود موسوم به اندروید ور 2.0 رونمایی کند.

در این گواهی قادر به مشاهده هیچ مشخصاتی نیستیم ولی حدس میزنیم که ال‌جی از پردازنده مخصوص ابزارهای پوشیدنی یعنی اسنپدراگون ویر 2100 برای این دو محصول خود استفاده کند. اخیرا تصویری از مدل ال‌جی واچ استایل به بیرون درز کرده که ظاهر کلی آن را مشخص می‌سازد و براساس شایعات این دستگاه قیمتی برابر با 249 دلار خواهد داشت. باتوجه به قیمت پایه ارزان این ساعت هوشمند، باید منتظر معرفی نمونه‌های مختلف و حتی سفارشی شده توسط کاربر باشیم.

ابن دو ساعت هوشمند ال‌جی در گذشته موفق به کسب گواهی FCC با کدهای W270 و W280 شده‌اند. در این گواهی تصاویری از فهرست‌های سیستم‌عامل اندروید ور وجود داشت که خود گواه بر استفاده ال‌جی از این سیستم‌عامل است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH