گلکسی J7 2017 سامسونگ در GFXBench رویت شد

نسخه 2017 سامسونگ گلکسی J7 در بنچمارک GFXBench مشاهده شد، اگرچه این اولین‌باری نیست که شاهد فاش شدن مشخصات این دستگاه هستیم ولی انتشار این تصویر نشان‌دهنده درست بودن مشخصات این مدل است. براساس بنچمارک منتشر شده در امروز، گلکسی J7 2017 از پردازنده خانگی اگزینوس 7870 با 8 هسته از نوع ARMv8 Cortex A53 و فرکانس 1.5 گیگاهرتز، تراشه گرافیکی Mali-T830 و 2 گیگابایت رم بهره می‌برد.

استفاده از پردازنده اگزینوس در محصولات سامسونگ موضوع عجیبی نیست ولی شاید این شرکت مدل موردنظر را در بعضی از بازارها با پردازنده تولیدی توسط کوالکام روانه بازار کند. در گذشته مشخصات این مدل توسط Geekbench 4 فاش شده که در آن نیز به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا 7.0 اشاره شده بود ولی پردازنده کوالکام اسنپدراگون 625 همراه با تراشه گرافیکی آدرنو 506 قدرت آن را تامین می‎‌کرد. اگر سامسونگ قصد استفاده از دو پردازنده مختلف را داشته باشد، به‌احتمال زیاد نسخه مجهز به پردازنده اسنپدراگون در بازار آمریکا و توسط اپراتورهای مخابراتی همانند ورایزون و AT&T عرضه می‌گردد، درحالی‌که نمونه اگزینوسی آن در دیگر کشورها در دسترس خواهد بود.

براساس این بنچمارک مشخصات گلکسی J7 2017 را نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری فول‌اچ‌دی و قابلیت‌هایی همچون فوکوس خودکار، فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره و فلاش LED تشکیل می‌دهد. دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری به‌صورت فول‌اچ‌دی وظیفه ثبت تصاویر سلفی کاربران را برعهده خواهد داشت. هنوز اطلاعی از زمان معرفی و قیمت این گوشی هوشمند در دسترس نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH