رسوایی برای اپل: یک دستگاه آیفون 6 پلاس منفجر شد!

روز سه شنبه، خانمی در منطقه Palm Harbor فلوریدا در ساعت 3 نیمه‌شب با صدایی عجیب از خواب برخاست. او فوراً متوجه آتش گرفتن گوشی اپل آیفون 6 پلاس خود شد. «آماندا بنتز» می‌گوید که شاهد فوران شعله‌های آتش از سمت راست گوشی خود بوده است. او بیان نموده که دوده‌های آتش، باعث سیاه شدن روکش بالشت و تخت شده اما همسر او آقای «بنتز» به‌سرعت از خواب برخاسته و با خاموش کردن آتش، از وقوع حادثه‌ای ناگوار جلوگیری کرده است.

خانم بنتز نقش همسرش را این‌گونه توصیف می‌کند:

اگر او متوجه آتش نشده و از خواب برای خاموش نمودن آن برنخاسته بود، ممکن بود روکش تخت و پس‌ازآن خود تخت طعمه آتش شوند.

طبق گفته خانم بینتز، کمپانی اپل پیشنهادی مبنی بر تعویض گوشی معیوب با یک آیفون 6 پلاس جدید را داده زیرا گوشی مذکور کاملاً ذوب شده و از کار افتاده است. اپل همچنین از تلویزیون محلی به خاطر مطرح نمودن این موضوع، تشکر کرده و اعلام نموده که به دنبال کشف علت وقوع این حادثه خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید سری گلکسی نوت 7 سامسونگ با مشکل انفجار مواجه بود که پس از مدتی، علت این اتفاق از سوی سامسونگ اعلام شد. سامسونگ معتقد است که دلیل اصلی انفجار نوت 7، مشکل در باتری بوده. باتری این گوشی از سوی دو شرکت متفاوت تأمین می‌شده و هر دو نسخه مستعد آتش‌سوزی بودند. حالا سامسونگ در حال طی کردن آزمون 8 مرحله‌ای برای باتری‌های گلکسی S8 است تا نسخه‌های معیوب را شناسایی کرده و بیش از این با دست خود، به اعتبار خود لطمه نزند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH