اینستاگرام به‌زودی امکان ارسال چندین عکس به‌صورت آلبوم را فراهم می‌کند

به‌زودی امکان ساخت گالری برای تمامی کاربران اینستاگرام فراهم خواهد شد. در حال حاضر فقط آگهی دهندگان این شبکه اجتماعی می‌توانند چند عکس را به شکل همزمان منتشر کرده و کاربران با سوایپ کردن به چپ و راست، تصاویر را مشاهده کنند. اما در آخرین نسخه آزمایشی اینستاگرام، این ویژگی مشاهده شده و احتمالاً شاهد امکان دسترسی تمامی 600 میلیون کاربر آن به این قابلیت خواهیم بود.

کافی است انگشت خود را بر روی آلبوم نگه‌دارید. از این طریق می‌توانید تا حداکثر 10 عکس و یا ویدئو را برای ساخت گالری انتخاب کنید. می‌توانید یک فیلتر را بر روی همه عکس‌ها اعمال کرده و یا با انتخاب هر تصویر، یک فیلتر به‌خصوص برای آن انتخاب کنید. مشاهده‌کنندگان آلبوم شما می‌توانند هر عکس را به‌صورت جداگانه لایک کنند.

«دروید لایف» و «فیلیپ چانگ» از کاربران توییتر، نخستین کسانی بودند که متوجه این تغییرات شدند. این ویژگی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت رونمایی شد اما ظاهراً هنوز با مشکلاتی روبه‌رو است زیرا هر بار به هنگام انتشار آلبوم، خطایی را نمایش میدهد.

سایت The Verge نیز در تلاش برای ارتباط با اینستاگرام بوده تا از زمان دقیق عمومی شدن این ویژگی مطلع شود اما سخنگوی اینستاگرام، از اظهار نظر دراین‌باره خودداری نموده است. خوشبختانه ساخت آلبوم، از انتشار چندین عکس متوالی برای به اشتراک گذاشتن موضوعات، جلوگیری کرده و کار را برای کاربران راحت‌تر خواهد کرد.

پس از دسترسی به این قابلیت، احتمالاً اینستاگرام کار بر روی ویژگی‌های پرکاربرد دیگری چون انتشار پست‌های زمان‌بندی شده و اینستاگرام محلی را آغاز خواهد کرد. اما در حال حاضر، تمرکز کمپانی بر روی رقابت با اسنپ چت جلب شده و امکاناتی مشابه اسنپ چت را به اپلیکیشن خود می‌آورد. نمونه آن هم امکان پخش ویدئوهای زنده در بخش استوری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH