تصویر واقعی منتشر شده از ال‌جی G6 وجود بدنه شیشه‌ای را تایید می‌کند

اگر نمایشگاه MWC 2017 بخواهد یک جایزه تحت عنوان لو رفته‌ترین اسمارت‌فون را در نظر بگیرد، بدون شک ال‌جی G6 می‌تواند برنده این جایزه شود! تعداد خبرها، تصاویر و مشخصات منتشر شده از ال‌جی G6 به قدری زیاد است که در مراسم معرافه مطمئنا هیچ چیز هیجان انگیزی وجود نخواهد داشت. به هر حال به تازگی یک تصویر از نسخه واقعی این اسمارت‌فون منتشر شده است که نشان دهنده استفاده از بدنه شیشه‌ای در این اسمارت‌فون است.

در حالی که نمی‌توان صحت این تصویر را به طور حتمی بیان کرد اما مطمئنا این تصویر یکی از واقعی‌ترین عکس‌های منتشر شده از ال‌جی G6 است. به هر حال در این تصویر به وضوح استفاده از بدنه شیشه‌ای، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی قابل مشاهده است. ال‌جی در G6 دو ویژگی خاص خود یعنی ماژولار بودن و قابلیت جداسازی باتری به وسیله کاربر را از دست خواهد داد. البته از آن‌جایی که بازخورد کاربران در ال‌جی G5 چندان جالب نبود این امر بدیهی به نظر می‌رسید.

استفاده از ترکیب شیشه و فلز، فرمولی است که سال‌ها توسط سونی و سامسونگ استفاده می‌شود. این ترکیب در حال حاضر درست همان چیزی است که کاربران می‌خواهند، بنابراین استفاده ال‌جی از شیشه می‌تواند شانس موفقیت G6 را افزایش دهد.

1 در مورد “تصویر واقعی منتشر شده از ال‌جی G6 وجود بدنه شیشه‌ای را تایید می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH