آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده از گلکسی S8

کمپانی سامسونگ معرفی گوشی گلکسی S8 را تا دو ماه آینده به تعویق انداخته و همین موضوع، زمینه را برای درز شایعات بیشتر فراهم می‌کند. یکی از اینسایدرهای کمپانی فاش کرده که گلکسی S8، از ماژول مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC) دوگانه استفاده می‌کند. بنابراین انتظار می‌رود که دوربین گلکسی S8 پیشرفت قابل‌توجهی را تجربه کند. از طرفی یکی دیگر از اینسایدرها، مشخصات سنسور دوربین را هم لو داده است.

لنز IMX204 سونی از ADC پشتیبانی می‌کند. S8 هم به همین ترتیب. اما فکر نمی‌کنم که لنز IMX204 در S8 به کار گرفته شود. @mmddh_cina 1 February 2017

بر اساس اطلاعات در کشورهای چین و کره جنوبی، نسخه‌ای با 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و در سایر نسخه‌ها نیز حافظه رم از 4 گیگابایت کمتر نخواهد بود. در قاره کهن دو مدل با 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 885 دلار و مدل دیگر با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 943 دلار در دسترس قرار خواهند گرفت.

احتمالاً نسخه‌های چینی و کره‌ای فقط با 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند. @mmddh_cina 31 January 2017

اروپا و سایر نقاط دنیا، گزینه سومی از گلکسی S8 هم با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت احتمالی 850 یورو در اختیار خواهند داشت.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH