تصویر زوایای مختلف ال‌جی G6 لو رفت

این روز‌ها ال‌جی به گونه‌ای عمل کرده که تقریبا همه مشخصات پرچمدار آینده‌اش لو رفته و نیازی به معرفی آن در نمایشگاه MWC نیست! امروز نیز تصاویری از زوایای مختلف این پرچمدار به بیرون درز کرد و به حدس و گمان‌هایی که در رابطه با ظاهر آن زده می‌شد پایان داد.

همانطور که‌ در تصاویر مشخص است حاشیه صفحه نمایش بسیار کم است و بیشتر پنل جلو را تشکیل می‌دهد. جک هدفون در بالا و درگاه USB-C به همراه بلند‌گو در پایین قرار دارند. شیار سیم کارت و مموری کارت در سمت راست و کلید‌های افزایش و کاهش صدا در چپ خودنمایی می‌کنند.
پنل پشتی این اسمارت فون بسیار شبیه نسل قبلی است با این تفاوت که جنسی شیشه‌ای دارد. در پنل پشتی دوربین‌های دوگانه و حسگر اثر انگشت نیز به چشم می‌خورند.

از دیگر ویژگی‌های فاش شده پرچم‌دار آینده الجی می‌توان به: صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۸:۹، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو 530، برخورداری از استاندارد IP در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

ال‌جی G6 اواخر این ماه در نمایشگاه MWC شهر بارسلونا معرفی خواهد شد.

در ادامه به عکس های این لو رفته از این گوشی هوشمند نگاهی می‌اندازیم:

2 در مورد “تصویر زوایای مختلف ال‌جی G6 لو رفت”

  1. به نظرم ال جی ۳ مشکل رو بهبود ببخشد گوشی بسیار پرفروشی میتونه بشه .

    ۱.صفحه نمایش : کیفیت صفحه نمایش گوشی های پرچمدار ال جی واقعا در خور یک پرچمدار نبوده و نیست !
    Amoled گزینه بسیار خوبی میتونه باشه .

    ۲. رابط کاربری : رابط کاربری ال جی واقعا بسیار ساده و به دور از امکانات شخصی سازی زیاد هست . اصلا خیلی بی روح و خسته کننده
    است . یادمه ال جی در بیشتر جشواره ها جایزه بهترین رابط کاربری رو میگرفت . مثلا LG G2 , اپتیموس ۴x HD رابط کاربری بسیار زیبایی داشتند .

    ۳. باتری با ظرفیت بالاتر

    1. من یکی برای رابط کاربری ال جیه که گوشیاش رو میخرم. یعنی نه فقط رابط کاربری. ملاک های مهم دیگه ای هم دارم اما رابط کاربری مهم ترین معیارمه. رابط کاربری ال جی UX از نسخه ۳ به بعد خیلی بهتر شد. در عین حال که ظاهر شیک، مدرن و ساده ای داره و عاری از گونه پیچیدگی هستش اما امکانات خیلی قوی در جهت سهولت در کار با منوها و در دسترس بودن قابلیت هایی که بیشتر بهشون نیاز هست داره. چند وظیفگی و امکانات صوتی و تصویری در رابط کاربری ال جی حرف نداره. مهم تر از همه اینه که حتی افراد که سن و سال بالایی دارند مثل مامان باباها یا پدربزرگ و مادربزرگ ها هم خیلی راحت میتونن با یه تلفن هوشمند بدون ترس کار کنن.
      پنل ۵٫۷ اینچ QHD+ LCD که اولین در دنیاست که نسبت تصویر ۱۸:۹ داره نه تنها پاسخ لمسی عالی دارد و از فناوری انحصاری in-TOUCH ال‌جی بهره می‌بره بلکه باعث باریک‌تر و سبک‌تر شدن تلفن هوشمند می‌شه زیرا دیگر شیشه پوشش لمس وجود نداره. این ماژول (بدون شیشه پوشش) بسیار باریکه و ضخامتش از یک‌ میلی‌متر هم کمتره. علاوه بر این، حاشیه در مقایسه با پنل‌های QHD LCD تا ۰٫۲ میلی‌متر (۲۰ درصد) از بالا و ۰٫۵۴ میلی‌‌متر (۱۰ درصد) از چپ و راست کاهش پیدا کرده. خوانایی پنل در فضای بیرون بهتر شده و سرعت انتقال را تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده. با وجود همه اینها، مصرف انرژی تا ۳۰ درصد کاهش یافته و خوانایی در فضای بیرون و مصرف کم انرژی که معیار اصلی مشتریان برای انتخاب تلفن‌های هوشمند به شمار میره هم در نظر گرفته شده.. پس حتماً همون باتری های قدیمی هم جوابگو هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH