تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 با قلم S Pen معرفی خواهد شد

سامسونگ از نسل بعدی تبلت‌ پرچمدار خود با نام گلکسی تب S3 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد کرد، گفته می‌شود این تبلت با قلم S Pen همراه خواهد بود. این تبلت برخلاف تبلت‌های سری نوت، دارای شکافی برای نگهداری قلم نیست ولی قلم در جعبه این دستگاه وجود خواهد داشت.

لوازم جانبی دیگری که سامسونگ برای این محصول خود در نظر گرفته شامل کیبورد تاشو و کیس Book Cover است. این شرکت کره‌ای تبلت جدید خود را در دو نمونه وای‌فای و LTE معرفی خواهد کرد. کاربران ساکن کشور آمریکا قادر به خریداری مدل LTE این دستگاه از اپراتور مخابراتی ورایزون هستند، البته هنوز معلوم نیست که گلکسی تب S3 توسط T-Mobile و AT&T فروخته می‌شود یا خیر؟!

هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی بر وجود نسخه 8 اینچی از این تبلت در دسترس نیست. انتظار می‌رود که مدل 9.6 اینچی از نمایشگری با رزولوشن 2048 در 1536، پردازنده اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا 7.0 بهره ببرد. به احتمال زیاد سامسونگ این تبلت را ابتدا در کشور کره‌ جنوبی و در ماه آینده عرضه خواهد کرد. سامسونگ تایید کرده که از این تبلت در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند) رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH