چگونه نشان دهنده تعداد نوتیفیکیشن‌ها در ویندوز ۱۰ را غیرفعال کنیم؟!

در ویندوز ۱۰ نوتیفیکیشن‌ها با Action Center یکپارچه شده‌اند؛ آیکن سفید اکشن سنتر نشان‌دهنده این است که نوتیفیکیشن‌های جدیدی دارید و یک نشانگر عددی شما را از تعداد آنها آگاه می‌کند. اگر دوست ندارید عدد نوتیفیکیشن‌ها را همیشه در گوشه سمت راست پایین دسکتاپ خود مشاهده کنید به آسانی می‌توانید نشانگر را غیر فعال نمایید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

برای غیرفعال کردن نشانگر عددی روی آیکن اکشن سنتر راست کلیک نموده و از منوی پاپ آپ ظاهر شده، “Don’t show number of new notifications”  را انتخاب کنید؛ عدد مربوط به تعداد نوتیفیکیشن‌ها مخفی می‌شود، در حالی که آیکن همچنان سفید باقی می‌ماند و با قرار دادن نشانگر موس (بدون کلیک کردن ) می‌توانید از تعداد آنها آگاه شوید.

همیشه با کلیک بر روی آیکن سفید اکشن سنتر می‌توانید وارد این قسمت شوید و نوتیفیکیشن‌های قدیمی و جدید خود را مشاهده کنید. معمولا این نوتیفیکیشن‌ها برای همیشه باقی‌ می‌مانند تا زمانی که خودتان آنها را پاک کنید، اما تعدادی از آنها هم با غیرفعال شدن اپلیکیشن یا سرویس ایجاد کننده مربوط به خودشان به صورت اتوماتیک حذف می‌شوند.

اگر از تغییرات ایجاد شده پشیمان شده‌اید و دوست دارید دوباره تعداد نوتیفیکیشن‌ها را ببینید، پس از راست‌ کلیک کردن بر روی آیکن سفید اکشن سنتر، گزینه  “Show number of new notifications” را انتخاب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH