ال‌جی G6 در تاریخ 7 آوریل برای ایالات متحده عرضه خواهد شد

ماه گذشته خبری منتشر شد که بیان می‌کرد عرضه ال‌جی G6 مدت زمان کوتاهی پس از معرفی رسمی و در ماه مارس انجام خواهد پذیرفت، اما ممکن است این زمان تنها برای کره جنوبی صدق کند. به‌تازگی گزارشی توسط وب‌سایت Venture Beat منتشر شده است که نشان می‌دهد عرضه ال‌جی G6 در ایالات متحده در ماه مارس نخواهد بود و در ابتدای ماه آوریل اتفاق خواهد افتاد.

مطابق این خبر، عرضه پرچم‌دار آتی ال‌جی در تاریخ 7 آوریل و توسط اپراتورهای مهم ایالات متحده انجام می‌گیرد. اگر این گزارش صحت داشته باشد، عرضه ال‌جی G6 چند هفته زودتر از گلکسی S8 خواهد بود زیرا گفته می‌شود سامسونگ این اسمارت‌فون را در تاریخ 21 آوریل به بازار عرضه می‌کند.

برخلاف پرچم‌دار سال گذشته ال‌جی، به نظر می‌رسد در ال‌جی G6 شاهد طراحی ماژولار نخواهیم بود. هم‌چنین از دیگر ویژگی‌های این اسمارت‌فون که تاکنون مشخص شده است می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن غیر معمول 1440 در 2880 پیکسل، مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار، بدنه تماما فلزی، باتری غیر قابل جداسازی و چیپست اسنپدارگون 821 اشاره کرد. این اسمارت فون به طور حتم به اندروید نوقا به صورت پیش‌فرض مجهز خواهد بود.

مراسم رونمایی از ال‌جی G6 در تاریخ 26 فوریه و در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2017 اتفاق خواهد افتاد. انتظار می‌رود این اسمارت‌فون گران‌تر از ال‌جی G5 باشد اما به احتمال قوی قیمتی بالاتر از 700 دلار نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH