نتایج بنچمارک گلکسی S8 با پردازنده اسنپدراگون 835 منتشر شد؛ بازهم بهتر از گذشته!

چیپست اسنپدراگون 835 شرکت کوالکام که با نام رمز MSM8998 شناخته می‌شود، به‌احتمال زیاد در نسخه‌های گلکسی S8 و S8 پلاس برای بازار آمریکا به‌کار گرفته شده و پس‌ از آن نیز، راه خود را به سایر پرچم‌داران سال 2017 باز خواهد کرد. این بار کوالکام تنها بر روی قدرت پردازشی تمرکز نکرده و این پردازنده هشت هسته‌ای، نسبت مقدار مصرف باتری به کارایی بالایی داشته و از معماری 10 نانومتری نیز استفاده می‌کند.

پردازنده‌های نسل حاضر، به‌اندازه کافی قدرتمند بوده و آنچه کاربران اکنون به آن نیاز دارند، تولید گرمای کمتر و عمر باتری بیشتر است. اما در این صورت، قدرت پردازشی، کمی قربانی این موضوع خواهد شد، درحالی‌که هنوز بسیاری از کاربران به نتایج گوشی هوشمند خود در بنچمارکهای مرتبط اهمیت می‌دهند.

به‌تازگی دستگاهی در بنچمارک Geekbench رؤیت شده که از اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم به همراه سیستم‌عامل اندروید نوقا بهره می‌برد و در صدر لیست دستگاه‌های اندرویدی قرار گرفته است.

چیپ پردازشگر شرکت کوالکام، بر روی فرکانس 1.9 گیگاهرتز تنظیم شده که در مقایسه با اسنپدراگون 820 به‌کاررفته در گلکسی S7، با فرکانس 1.6 گیگاهرتز افزایش داشته است. بنابراین انتظار عملکرد بهتر از 835، منطقی به نظر می‌رسد. S7 سامسونگ با کسب امتیاز 1785 در بخش تک‌هسته‌ای تا پیش‌ازاین در صدر این لیست قرار داشت و حالا گلکسی S8، امتیاز 2004 را کسب نموده است.


بنابراین اگرچه احتمالا گلکسی S8 با پردازنده اسنپدراگون 835، نتایج ضعیف‌تری نسبت به S7 در بنچمارکها نخواهد داشت، اما قطعاً شاهد مواردی چون مصرف انرژی کمتر، قدرت پردازش گرافیکی بالاتر و ویژگی‌های دیگری مانند پردازش بهتر برای واقعیت مجازی (VR) در آن خواهیم بود. باید اشاره‌ کنیم که اینها نتایج اولیه از گلکسی S8 بوده و برای مشخص شدن نتایج اصلی، باید تا معرفی نسخه نهایی آن صبر کنیم.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH