معرفی G6 در MWC 2017 توسط ال‌جی تایید شد

در روزهای گذشته، تصاویر و اطلاعات بسیاری از G6 در فضای وب منتشر شد که طراحی احتمالی این گوشی را به نمایش می‌گذاشتند. اما هیچ‌یک از آنها رسمی نبود.

ال‌جی امروز دعوت‌نامه‌ای را ارسال کرده که در آن از 26 فوریه (هشتم اسفند ماه) به‌عنوان تاریخ برگزاری کنفرانس خود یاد کرده و اطلاعات بیشتری از پرچم‌دار آینده خود را در اختیار ما قرار می‌دهد.

در این دعوت‌نامه عبارت «نمایشگر بزرگ» را مشاهده می‌کنیم که به صفحه‌نمایشی با حاشیه‌های بسیارکم اشاره می‌کند. البته ال‌جی همچنان از اعلام ابعاد دقیق نمایشگر خودداری نموده است.

ما هنوز مطمئن نیستیم که دایره‌های موجود در چهار گوشه این طرح و مراکز آنها به چه چیزی اشاره می‌کنند. به نظر می‌رسد که آنها نشان‌دهنده میزان خمیدگی نمایشگر در گوشه‌ها باشد. به‌علاوه خط‌های خمیده‌ای که در بیرون نمایشگر نشان داده‌ شده‌اند، می‌تواند حکایت از گرد گوشه بودن دستگاه داشته باشند.

همان‌طور که قبلا اشاره کردیم، G6 در تاریخ 26 فوریه رونمایی خواهد شد. ال‌جی این بار تصمیم به استفاده از باتری غیرقابل تعویض برای پرچم‌دار خود گرفته اما در عوض، این محصول ضد آب خواهد بود. از دیگر مشخصات G6 هم می‌توان به نسبت تصویر نامعمول 18:9 و پردازنده اسنپدراگون 821 اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH