نارک‌ترین گوشی دنیا برای بررسی به آزمایشگاه آی‌تی‌رسان رسید!

ascend-p6-1

یکی از اهداف همیشگی ما در آی‌تی‌رسان، بررسی به روزترین و بهترین گجت‌های دنیای فناوری، آن هم به صورت اختصاصی برای شما عزیزان است.

حال این بار نوبت به یکی از رکوردداران در بین گوشی‌های هوشمند رسیده است. نازک‌ترین تلفن همراه هوشمند تولید شده تا به امروز که از لحاظ زیبایی، می‌توان آن را بدون تردید یکی از پرچمداران این عرصه نیز بر شمرد.

هواوی اسند پی ۶ با زیبایی مثال زدنی و امکانات بسیار عالی، پای به آزمایشگاه ما گذاشته تا شاهد یک بررسی داغ و خواندنی از آن باشید. گفتنی است این گوشی تا پایان همین فصل به صورت عمومی در دسترس کاربران گذاشته خواهد شد و خبرهای خوبی هم از قیمت مناسب آن به گوش می‌رسد. پس اگر به دنبال یک گوشی هوشمند بسیار زیبا با قابلیت‌های عالی هستید، حتما یک جای خالی در سبد خرید خود خالی نگاه دارید، Ascend P6 به زودی وارد می‌شود…!

ascend-p6-2

30 در مورد “نارک‌ترین گوشی دنیا برای بررسی به آزمایشگاه آی‌تی‌رسان رسید!”

  1. آقا پیمان GSM ورقلنبیده بررسیشو گذاشته ولی بررسی شما یه حس و حال دیگه ای داره خداییش(مخصوصا حس طنزش) به هر حال ما منتظریم به 90 درصد هم که رسید. ما صب تا شب تو سایتیم!

  2. اینقدر این برسی رو طول دادید تا بلخره سایت gsm برسی خودش رو گذاشت شما چرا پس اینقدر کش دادید؟

  3. آقای گلکار شنیدم این گوشی اولین گوشی هست که دوربین جلو آن 5 مگاپیکسل است ، لطفا مورد دوربین جلو آن زیاد بگویید و فیلمبرداری هم بکنید.
    کیفیت صدا و بلندی اون رو هم بگین.
    و از همه مهم تر یکی دو تا بازی اچ دی سنگین هم بکنید تا ببیینید چطور اجرا میکنه. اگه ویدیو هم ازش بذارین که دیگه عالی میشه.
    ویدیوهای متفاوتی از جمله فیلم برداری اون و بازی اچ دی و کلیپ اچ دی و فول اچ دی.
    ممنون.

  4. ما منتظر بررسیش هستیم هیج جانمیریم به این سایت وصلیم. راستی آقا پیمان یه کاور ژله ای هم تو جعبشه؟ بعد این درپوش ورودی هدفونشم خیلی عجیب غریبه گم نمیشه؟

  5. آقا پیمان من آنباکسینگشو تو نت دیدم خیلی از همون اولش شیکه حتی جعبش! ولی یک جا جعبش مثل سری اکسپریاها بود همونطور تخت مثل جعبه شکلات که داخلش دوباره وسایلش به شکل خیلی زیبایی بسته بندی شده بود. اما یه جا دیدم جعبش خیلی معمولی بود مکعب بود وسایلشم همینجوری توش ریخته بودن مثل گوشیهای دیگه. حالا یه خواهش دارم میشه تو بررسیتون از ابتدا و باز کردن جعبش هم حتما عکس بزارین؟ یعنی میشه! اگه بشه واقعا ممنونتونم.

  6. ببخشید آقای گلکار یه سوال داشتم نمی دونستم کجا بپرسم….میدونم بدجایه..ولی خواهشن جواب بدید..آیفون ساخت دوبی هماون کیفیت بقیه آیفون هارو داره؟؟
    صفحش رتیناست؟؟؟

  7. با تشکر فراوان از شما اقا پیمان.اقا پیمان یه سوال دیگه عمرم،optimus g بهتر و زیباتر و باکیفیت تر هست یا این گوشی و ایا optimus g رو بگیرم یا وایسم تا این بیاد،خیلی وقته دارم راجب گوشی تحقیق میکنم نمیدونم چیکار کنم،خواهشن کمکم کنید،حداکثر بودجه ام 1500000 هست،خواهشن جواب این سوالم بدین اقا پیمان عزیز،با تشکر مجدد

  8. سلام.
    آقای گلکار کیفیت دوربینش چگونست؟
    من میخوام tx یا v بخرم بخاطر دوربینش
    ارزش داره نخرم نا p6 بیاد؟

    1. پیمان گل‌کار

      بگذارید بررسی کامل بشه، اما گوشی فوق‌العاده شیک و جذابی هست و فکر می‌کنم ارزش صبر کردن داشته باشه

  9. با عرض سلام خدمت اقا پیمان گل گلاب.اقا پیمان به نظر شما الام که optimus g ت بازار 14500000 شده رو بخرم یا صبر کنم تا این زیاد،در کل کدام گوشی بهتر و زیباتر هست و آیا optimus g الان ارزش خرید دارد،خواهش میکنم ازتون جواب سوالمو دقیق بدین خواهش میکنم،با تشکر فروان از زحماتتون

    1. پیمان گل‌کار

      با توجه به افت شدید قیمت گوشی‌های ال‌جی، هم این مدل و هم نکسوس ۷ ارزش خرید بالایی دارند

  10. سلام .. تا اونجایی ک من میدونم این گوشی هنوز وارد بازار نشده شما چطور بررسی میخواین کنین ؟ نکنه از کمپانی کش رفتین ؟؟ d:

      1. میشه یه خواهش ازتون کنم تورو خدا بگیدجواب این سوالای منو فونت گوشیشم عوض میشه.میشه عکس از گالری . دفترتلفنش بذارید.
        ازتون خواهش میکنم

  11. یعنی این تن بمیره دیگه این پروژه رو زود زود تموم کنید چون من که عاشق این گوشی شدم آقای گلکار دیگه خواهشا بیش تر از 2 هفته طول نکشه
    ———————————————————————————–
    با تشکر از سایت خوبتون اما یه گله هم داشتم چرا خبرهای جدید رو دیر به دیر آپ میکنید ؟؟؟؟؟!!! حداقل روزی سه چهار تا خبر خوب تو سایتتون بزاری

    1. دو هفته زیاده بخداااا
      مگه چقدر زمان می بره؟
      چمد عکس میگیرین چند تا تست میگیرین از گوشی چند تا عکس هم از کیفیت صفحه نمایش میگین و تموم. بعدشم میارین اینجا مینویسین!!
      به خدا اگه بدن دست من نصف روزه تمومش میکنم.

  12. سلام آقای گلکار میخواستم بپرسم اگه بخوانی حدودی بگین این گوشه آیا تا مرداد نمیرسه به بازار و قیمتش حدودا چند هست؟ اگه حول و حوش ۱.۲۰۰ باشه من میارمش. سوال بودیم اینه که به نظر شما من Xperia tx رو الان بفروشم بهتره یا منتظر باشم این گوشی بیاد بعد بفروشمو p6 رو بگیرم؟ راستش رو بخوانی اصلا از tx راضی نیستم احساس میکنم کلاهش سرم رفته به نظر شما الان چند ازم میخرن؟ گوشی در حد نوع هست

    1. پیمان گل‌کار

      این گوشی قراره شهریور ماه به بازار بیاد. در مدت کوتاهی هم که باهاش کار کردم، خیلی خوب به نظر می‌رسه، ظاهرش هم که…! فوق‌العاده‌است
      گوشیتون رو هم فکر کنم حول و حوش ۸۰۰ تا ۸۵۰ مناسب باشه برای فروش

    1. جناب گل کار اگه امکانش هست حتمآ یک فیلم ۱۰۸۰ هم بریزید رو گوشی ببینید بدون مشکل پخشش میکنه من که عاشق این گوشی شدم

  13. ایول آقای گلکار
    غافلگیرمون کردین.
    امیدوارم بررسی این گوشی رو زود بذارین و مثل اکسپریا زد آر نشه که نمی ماهیه که تو 25 درصده یا مثل اکسپریا اس پی نشه که یه دو ماهی طول کشید.
    خوشحال میشیم بررسی ال جی اپتیموس جی پرو رو هم بذارین!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH