برنامه‌ای فوق العاده جالب برای اندروید

 wave-control-640x312

Wave Control نام یک برنامه بسیار جالب و کاربردی است که برای کاربران اندرویدی طراحی شده است. با نصب این برنامه بر روی دستگاه اندرویدی خود قادرید بدون لمس آنرا تحت کنترل خود درآورید. در این برنامه تشخیص حرکات از طریق دوربین انجام نمی‌شود و همین امر باعث بهبود عمر باتری می‌شود. با این برنامه می‌توانید موزیک در حال پخش خود را با حرکت دست کنترل کنید. دست خود را چند اینچ بالاتر از سنسور تشخیص اجسام ببرید و موزیک را روشن یا خاموش کنید و با تکان دادن دست موزیک بعدی را پلی کنید.

متاسفانه چون این برنامه از سنسور تشخیص اجسام استفاده می‌کند قادر به تشخیص جهتی که دست خود را به آن سمت حرکت می‌دهید نیست و به جای آن به تعداد حرکت دست عکس العمل نشان می‌دهد. یک تکان برای موزیک بعدی و دو تکان برای موزیک قبلی و سه تکان برای فعال کردن و غیر فعال کردن کنترل‌ها.

با کمک این برنامه می‌توانید به قطع صدای تماس در حال برقراری(با نگاه داشتن دست) و پاسخ دادن به تماس یا قطع کردن آن(با حرکت دست به اطراف) اقدام کنید. با کمک این برنامه کارهای دیگری چون تعیین چند حرکت برای انجام کارهای دلخواه، خاموش یا روشن کردن صفحه نمایش، باز کردن یک برنامه، باز کردن مالتی تسکر و حرکت میان چند برنامه باز هم ممکن است که البته برای دسترسی به این امکانات باید هزینه پرداخت کنید. با نصب نسخه Pro این برنامه دسترسی به تمام این بسته‌ها و حتی بسته‌هایی که در آینده توسط سازنده ارایه خواد شد ممکن می‌شود.

طبق نظرات افراد استفاده از این برنامه بیشتر برای زمان‌هایی مفید است که در حال رانندگی هستید. البته بهتر است گوگل این امکانات را به طور اورجینال در اندروید قرار دهد تا شاید از این طریق کیفیت کار برنامه بهبود یابد و ابعاد عملکردی آن گسترده‌تر شود.

6 در مورد “برنامه‌ای فوق العاده جالب برای اندروید”

  1. با سلام.
    خیلی عالی بود مرسی..
    اگه میشه چند تا برنامه ٱموزش زبان خوب هم معرفی کنید
    موفق باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH