تلویزیون می‌خواهید؟! پس این راهنمای خرید را بخوانید!

tv-buying-guide

حتما برایتان اتفاق افتاده در مورد خرید تلوزیون مردد باشید و یا ندانید کدام مدل یا چه سایزی را اننخاب کنید. چه تکنولوژی‌ای بهتر است؟! پلاسما؟ ال‌سی‌دی؟ ال‌ای‌دی؟ کدام یک و چرا؟!
موارد بسیاری باید در خرید یک تلویزیون مد نظر خریداران باشد، نور اطاق، محل قرار گیری تلویزیون ، وضعیت نصب و …
توضیحات این گونه مسایل معمولا از حوصله و طاقت فروشندگان به دور است ولی اهمیت توجه به این نکات دقیق سبب می گردد خریدی مطلوب و بهینه در انتظار خریداران باشد.
راهنمای خرید تلویزیون با الگوریتمی ساده و با پرسیدن چند سئوال، بهترین انتخاب را به شما معرفی می کند، این مراحل به صورت ذیل تقسیم بندی شده است:

1- شما سایز مناسب خود را یا از قبل می دانید و یا با انتخاب فاصله خود سایز مناسب به شما پیشنهاد می‌شود.
2- نوع نصب (بر روی دیوار یا بر روی پایه) را مشخص کنید و اطلاعاتی در رابطه با آن می‌گیرید.
3- مرحله بعد اطلاعات تکمیلی که نوع استفاده شما از تلوزیون را مشخص می کند گرفته می شود، برای هر کدام نیز اطلاعات کاملی گرفته می‌شود.
4- پس از انتخاب مرحله بعد، مدل‌های پیشنهادی به شما نشان داده خواهد شد.

شما برای استفاده از این راهنما می‌توانید با مراجعه به وب سایت گلدیران و یا نصب این نرم افزار از کافه بازار و یا لینک مستقیم آن از وب سایت گلدیران و یا مراجعه به فروشگاه‌های گلدیران و بخش مخصوص راهنمای خرید تلوزیون، به این اطلاعات مفید دسترسی پیدا کنید.
خاطر نشان می‌شود در ساخت این برنامه از نظرات متخصصین فن چیدمان و دکور و صنعت نمایش استفاده گردیده است. به جرات می‌توان گفت راهنمایی ارایه شده توسط این برنامه بسیار جامع بوده و خواست شما را بر آورده خواهد کرد.

barcode-goldiranلینک دانلود مستقیم برنامه

 

1 در مورد “تلویزیون می‌خواهید؟! پس این راهنمای خرید را بخوانید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH