کدام اسمارت فون بهترین باتری را دارد؟

2

چهار پرچمدار حال حاضر دنیا، گلکسی اس 4، آی‌فون 5، اکسپریا Z و اچ تی سی وان به آزمایشی دعوت شده‌اند تا قدرت باتری هایشان را به رخ یکدیگر بکشند. در این آزمایش اسمارت فون‌ها در دو حالت که بیشترین مصرف باتری در آن‌ها رخ می‌دهد مورد تست قرار گرفتند. صفحه نمایش‌های این چهار اسمارت‌ فون روی یک اندازه مشابه و مناسب از روشنایی برای خواندن قرار گرفتند. میزان کار با اینترنت در یک زمان مشخص و تحت شبکه 3G هر چهار اسمارت فون تست شد.

1

گلکسی اس 4 که تا به حال از نظر طراحی و ویژگی‌هایی که ارایه می‌داد خیلی از کاربرانش را ناامید کرده بود، در این آزمایش با سرافرازی تمام در مقام اول ایستاد. جایگاهی که پیش از این برای کیفیت دوربینش هم کسب کرده بود.

3

از نظر سرعت شارژ اما این آی‌فون 5 بود که مقام اول را نصیب خود کرد. در میان این شرکت کنندگان هیچ فبلتی حضور نداشت اما همگی می‌دانیم که اگر به گلکسی نوت 2 با باتری عجیب و غریبش و یا اسند میت هواوی هم اجازه شرکت داده می‌شد، قطعا دیگر فرصتی برای قد علم کردن سایر رقبا باقی نمی‌ماند!

10 در مورد “کدام اسمارت فون بهترین باتری را دارد؟”

  1. سلام . ببخشید شرمنده خیلی ببخشید انتقاد واقعا خوبه و باعث پیشرفت کار میشه و من اینو انتقاد ها رو میکنم برای پیشرفت شما و هر چی بیشتر ایتی رسان…. مطالب شما ساده و معمولی است و اکثرا کپی میباشند……… خیلی خوب میشود اگر شما علمی تر و بهتر به دنبال صنعت گوشی همراه بپردازید…. منابع ایرانی زیاد معتبر نیستند بهتر است که به سایت های خارجی رجوع کرده و پس از خواند مطالب هر چه دقیق تر و علمی تر به نقد مطالب بپردازید….. ما از سایت خوب ایتی رسان واقعا توقع داریم مخصوصا جناب گلکار که من شیفته نقد و بررسی گوشی هاشون هستم واقعا گوشی ها رو از هر نظر بررسی میکنن و نقد بسیار جالب در مورد انها مینویسن….. در پایان امید وار نقد این جانب در روند کاری شما تاثیر گذار باشد با تشکر

  2. خیلی زشته که اخباری که تو سایت های دیگه بوده رو دقیقا تو سایت خودتون کپی میکنید اونم بدون نام بردن از منبع

  3. محمد مظفری

    این نسخه ی 4 هسته ای s4 بوده که در این ازماشی قرار گرفته که در ایران در دسترس کاربران قرار نداره
    دوستان نسخه ی 4+4 هسته ای مصرف بیشتری داره

      1. خانم سارا صریحی این مطلب برای یک هفته پیش هست بله توی فون ارنا بود اما خیلی قدیمی هست برای اخبار تکنولوژی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH