انتشار تصویری زنده از پنل جلویی ال‌جی G6

به نظر می‌رسد که کمپانی ال‌جی تلاش چندانی برای حفظ اطلاعات پرچم دار بعدی خود  نمی‌کند و در همین چند روز گذشته چندین رندر، تصویر نسخه آزمایشی و تصویری از پنل شیشه‌ای پشت آن به بیرون درز کرده است. حالا امروز هم تصویری از پنل جلویی آن در فضای وب منتشر شده است.

این تصویر که متعلق به سایت IT Home است، شایعات قبلی پیرامون جی 6 را تأیید می‌کند. طبق این تصویر، نمایشگر حاشیه‌های بسیار کمی داشته و از نسبت طول به عرض 9:18 برخوردار است. همچنین این پنل LCD، 5.7 اینچی بوده و دارای رزولوشن QHD+ خواهد بود. این بدان معنی است که رزولوشن آن برابر با 1440در 2880 است.

نکته عجیب، رنگ پنل است که ممکن است به دلیل شرایط بد نوری باشد و یا اینکه این تصویری از نسخه آزمایشی باشد. همچنین این تصویر محل قرارگیری دوربین جلویی و سنسورها در بالا و نیز لوگوی ال‌جی را در پایین نمایشگر تأیید می‌کند.

ال‌جی جی 6 آخرین تلاش از سوی کمپانی کره‌ای برای ارائه یک پرچم دار است که پس از عدم موفقیت ایده طراحی ماژولار در نسل قبلی یعنی جی 5، می‌خواهد ناکامی‌های ال‌جی را جبران کند. جی 6 از پردازنده اسنپدراگون 821 بهره می‌برد که در مقابل اسنپدراگون به‌کاررفته در گلکسی اس 8، کمی قدیمی به نظر می‌آید. اما قطعاً این پردازنده تمام نیازهای کاربر را از یک گوشی پرچم‌دار برطرف می‌سازد.

ال‌جی قصد دارد که این گوشی را طی یک کنفرانس خبری در رویداد MWC در بارسلونا اسپانیا معرفی کند. طبق شایعات قبلی جی 6، از کیفیت صدای بسیار بالا و نیز اسکنر عنبیه بهره خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH