رندر سامسونگ گلکسی Tab S3 با قلم استایلوس S Pen منتشر شد

از آن‌جایی که قرار نیست سامسونگ گلکسی S8 را در نمایشگاه MWC‌ 2017 معرفی کند، به نظر می‌رسد تمرکز این کمپانی بر روی معرفی نسل جدید تبلت‌های قدرتمندش باشد که نسل بعدی آن‌ها گلکسی Tab S3 نام دارد.

گلکسی Tab S3 قرار است نسخه‌ای به‌روزتر از گلکسی Tab S2 باشد که دوسالی از معرفی آن می‌گذرد. انتظار می‌رود این تبلت از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند باشد و به نسبت نسل قبلی ضخامت کم‌تری داشته باشد و هم‌چنین از آخرین نسخه اندروید نوقا استفاده کند. این تبلت در انتهای این ماه و در طول برگزاری نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد و به تازگی یک رندر از بخش جلویی آن منتشر شده است که وجود قلم استایلوس S Pen را در کنار این تبلت نشان می‌دهد.

همان‌طور که در تصویر مشخص است، گلکسی Tab S3 تفاوت زیادی با نسل قبلی خود نداشته و تقریبا همان شکل است. اما همراهی قلم S Pen با این تبلت می‌تواند وجه تمایز خوبی برای گلکسی Tab S3 به نسبت نسل قبلی باشد. البته به احتمال قوی این قلم در جعبه محصول وجود ندارد و می‌بایست به صورت یک وسیله جانبی مجزا خریداری شود.

از جمله مشخصات گلکسی Tab S3 می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در بخش تصویربرداری این تبلت می‌توانیم دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین اصلی و سلفی مشاهده کنیم.

برخلاف شایعات قبلی گفته می‌شود که گلکسی Tab S3 در اندازه‌های مختلف ارایه نخواهد شد. بنابراین تنها یک نسخه از این تبلت وجود دارد که نمایشگر آن 9.7 اینچی بوده که رزولوشن آن 1536 در 2048 خواهد بود. این تبلت در دو نسخه LTE و WiFi عرضه می‌شود. بنابر این گزارش اپراتورهای ایالات متحده قیمت نسخه LTE این تبلت را 500 دلار در نظر گرفته‌اند.

گلکسی Tab S3 در تاریخ 26 فوریه رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH