حذف بی سر و صدا هدست واقعیت مجازی سازگار با آیفون از فروشگاه آنلاین اپل

کمتر از دو هفته پس از عرضه اولین هد‌ست واقعیت مجازی سازگار با iPhone در Apple Store، این محصول به یک‌باره و بدون ارایه هیچ گونه توضیحی از فروشگاه آنلاین اپل حذف شد.

این هد‌ست که View-Master نام داشته و از جمله هدست‌های واقعیت مجازی سازگار با گوشی‌های اپل به شمار می‌آید، حدود 30 دلار قیمت گذاری شده است. View-Master با iPhone 5 و تمام سری‌های بالاتر از آن سازگار است.

هر چند که این محصول اولین هد‌ست واقعیت مجازی سازگار با اسمارت‌فون‌های iPhone نیست، ولی View-Master اولین نمونه از این نوع است که قرار بود بصورت رسمی در Apple Store به فروش برسد. به هر حال این محصول دیگر در فروشگاه آنلاین اپل برای فروش در دسترس کاربر‌ها و علاقه‌مندان به آن قرار ندارد و توضیحی نیز برای این اقدام از سوی اپل تاکنون ارایه نشده است. این لینک در Apple Store شما را به مستقیما به صفحه مربوط به این محصول هدایت می‌کند. همانطور که مشاهده می‌کنید، به محض ورود به صفحه یک پیغام مبنی بر اینکه “این محصول دیگر در دسترس نیست” نمایش داده می‌شود و از شما می‌خواهد که به جای این هدست، محصولات مشابه را مورد بررسی و جستجو قرار دهید که در حال حاضر نیز هیچ محصول مشابهی در لیست موجود نیست!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH