منتظر گوشی گلکسی J5 2017 سامسونگ باشید!

سامسونگ در حال کار بر روی گوشی گلکسی J5 2017 است و همان طور که در ادامه خبر خواهید خواند تاییدیه وای فای را دریافت کرده است.

سامسونگ را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در دنیا نام برد. اعتبار و ارزشی که به واسطه محصولات باکیفیت و مناسبش به دست آمده و بخش اعظم آن را مدیون پرچم‌داران خود است اما میان رده‌های بسیار خوبی که تولید می‌کند نیز نقش بسیاری در این زمینه ایفا کرده‌اند. این شرکت کره‌ای هر سال انواع مختلفی از تلفن‌های هوشمند را برای سلیقه‌های متفاوت تولید می‌کند که با استقبال خوبی همراه است.

پرطرفدارترین گوشی‌های این کمپانی کره‌ای سری J آن هستند که قرار است عضو جدیدی داشته باشد. این عضو جدید گلکسی J5 2017 خواهد بود و همان گونه که در تصویر زیر مشخص است تاییدیه وای فای را دریافت کرده است.

شماره مدل این دستگاه SM-J530F است. این نسخه از Dual band WiFi (وای فای دو بانده) پشتیبانی می‌کند اما متاسفانه در آن خبری از اندروید نوقا نیست و همانند گوشی‌های امسال سری A با اندروید مارشمالو عرضه خواهد شد. با توجه به این‌که ماه‌ها از انتشار اندروید نوقا گذشته و گوشی‌های بسیاری که به تازگی تولید شده‌اند از آن بهره می‌برند، جای سوال دارد که چرا سامسونگ از نسخه جدید در دستگاه‌های تازه‌اش استفاده نمی‌کند. بحثی که شاید در فروش این دستگاه‌ها تاثیرگذار باشد ولی احتمالا این نسخه آزمایشی دستگاه است و شاید هنگام عرضه این دستگاه سیستم عامل اندروید 7 روی آن قرار داشته باشد.

گلکسی J5 و J5 2016 به ترتیب در ماه‌های آوریل و ژوئن معرفی شدند، برای همین انتظار می‌رود که گلکسی J5 2017 نیز در همین بازه زمانی معرفی و به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH