منتظر یک پرچمدار جدید از سری گلکسی F سامسونگ باشید!

شرکت سامسونگ هم‌اکنون، دو سری گوشی پرچم‌دار در خط تولید خود دارد. گلکسی نوت و گلکسی S سالیانه توسط این شرکت آپدیت و محصولات جدیدی از این دو سری رونمایی می‌شود. در سال 2013 شایعه شده بود که شرکت سامسونگ بر روی خط تولید جدیدی برای یک سری تازه از گوشی‌های خود در حال فعالیت است. این سری جدید با نام گلکسی F معرفی شد. از آن زمان تاکنون گلکسی نوت و گلکسی S به‌طور مرتب سالیانه اکثر خبرهای مهم این شرکت را پوشش داده‌اند، اما هیچ خبری از گلکسی F به گوش نرسید. اکنون خبری پخش شده است که شرکت سامسونگ ممکن است بر روی پروژه گلکسی F خود در حال فعالیت باشد!

یک خبرگزاری چینی عنوان کرده که شرکت سامسونگ بر روی سری جدید گوشی‌های خود با نام گلکسی F در حال فعالیت است. تاکنون هیچ اطلاعات دیگری از این خط تولید جدید شرکت سامسونگ به بیرون منتشر نشده است.

البته خبر سری جدید گلکسی F هم‌زمان با شایعات زیادی در مورد گوشی هوشمند تاشوی جدید این شرکت پخش شد. گوشی هوشمند تاشوی این شرکت، یک نسل بسیار متفاوت از تلفن همراه است که تاکنون بسیار مورد استقبال طرفداران دنیای گوشی قرار گرفته است. شاید گوشی تاشوی این شرکت اولین نسل از سری گلکسی F باشد.

البته در خبرهای چندی پیش، گوشی هوشمند تاشوی جدید سامسونگ عموما با نام گلکسی X شناخته شده بود، اما اگر سامسونگ بر روی سری گلکسی F در حال فعالیت است، شاید یکی از بهترین گزینه‌ها برای اولین نسل این سری، همان گلکسی X شناخته‌ شده باشد.

بسیاری از نظرات حاکی از آن است که شاید وجود سه سری پرچم‌دار (گلکسی نوت، S و F) زیاد معقولانه به نظر نرسد و این احتمال وجود دارد که دو سری از آنها با هم ادغام شوند. البته تاکنون این تنها شایعه‌ای بیش نیست. حال باید منتظر ماند تا خبرهای دقیق‌تری از شرکت سامسونگ به‌صورت رسمی دراین‌باره بیان شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH