رندر رسمی ال‌جی G6 منتشر شد

زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه MWC 2017 باقی نمانده است و اکثر خبرهای منتشر شده به محصولاتی مربوط می‌شود که قرار است در این نمایشگاه رونمایی شوند. یکی از این محصولات ال‌جی G6 است که چندین ماه است شایعات، خبرها و تصاویر آن منتشر می‌شود. به‌تازگی یک رندر مطبوعاتی از این اسمارت‌فون منتشر شده است که به خوبی ظاهر پرچم‌دار آینده ال‌جی را به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که مشخص است در این رندر می‌توانیم نسخه مشکی رنگ ال‌جی G6 را مشاهده کنیم که در بخش پشتی براق خواهد بود. گوشه‌های این اسمارت‌فون کاملا گرد هستند اما ال‌جی تنها به گرد بودن اطراف گوشی قناعت نکرده و برای اولین بار گوشه‌های اطراف نمایشگر نیز حالتی گرد پیدا کرده‌اند. حاشیه اطراف نمایشگر در بخش بالایی بسیار کم است اما در بخش پایینی کمی افزایش پیدا می‌کند. وجود نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 موجب شده این اسمارت‌فون بلندتر از حد معمول به نظر برسد. در بخش‌های کناری می‌توانیم فریم فلزی این اسمارت‌فون را مشاهده کنیم و در بخش پشتی بازهم شاهد ترکیب دوربین دوگانه و سنسور اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر آن هستیم.

مراسم رونمایی از این اسمارت‌فون در تاریخ 26 فوریه و در نمایشگاه MWC 2017 شهر بارسلونا برگزار می‌شود. از جمله مشخصات ال‌جی G6 می‌توان به پردازنده اسنپدارگون 821 و نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440 پیکسل اشاره کرد. دوربین دوگانه به کار رفته در ال‌جی G6 در هر دو لنز 13 مگاپیکسل وضوح دارد که زاویه دید یکی از آن‌ها گسترده‌تر و در حدود 125 درجه خواهد بود. هم‌چنین دوربین سلفی مورد استفاده در ال‌جی G6 زاویه دید گسترده‌ای به وسعت 100 درجه خواهد داشت. این گوشی ضد آب بوده و از اندروید 7 نوقا استفاده می‌کند که با نسل جدید رابط کاربری ال‌جی شخصی‌ سازی شده است. گفته می‌شود عرضه ال‌جی G6 از ماه مارس آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH