مسابقه هوشمندانه دوازدهم: چرا قبرها انقدر کم است؟

پس از برگزاری یازده مسابقه از فصل دوم هوشمندانه، حال نوبت به سوال دوازدهم و آزمون آخر برای شما رسیده است تا ذهن‌تان را به چالش بکشد.

قوانین کلی مسابقه پیش از این خدمت شما توضیح داده شد، فقط این مورد را در نظر داشته باشید که برای بحث جهت رسیدن به جواب با سایر کاربران و ارسال پاسخ در بخش دیدگاه‌ها آزاد هستید. از اینجا می‌توانید قوانین کلی را نگاهی بیندازید و به یاد داشته باشید ما هر روز راس ساعت 12 ظهر یک سوال معماگونه برای‌تان طرح می‌کنیم و شما می‌بایست تا قبل از ساعت 10 صبح فردا به آن پاسخ دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل معما می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام و تلگرام آی‌تی‌رسان است.

نفر نخست این مسابقه، برنده یک اسپیکر بلوتوث هوشمند خواهد شد!

سوال هوشمندانه دوازدهم

 

سامان در یکی از نقاط کویری و دوردست، دهکده‌ای کوچک و متروکه را یافت. درون آنجا قبرستانی بود که بر سردر آن نوشته شده بود:

در اینجا دو شوهر وفادار و دو همسر مهربان‌شان آرمیده‌اند
در اینجا دو مادر بزرگ و دو نوه دختری‌شان (نوه‌های دختر) آرمیده‌اند
در اینجا دو پدر و دو دخترشان آرمیده‌اند
در اینجا دو مادر و دو پسر عزیزشان آرمیده‌اند
در اینجا دو دوشیزه با دو مادرشان آرمیده‌اند
در اینجا دو دختر و برادران‌شان آرمیده‌اند
* تمام این افراد مشروع و قانونی متولد شده و زندگی کرده‌اند

سامان سپس نگاهی به این قبرستان کوچک کرد و دید تنها 6 گور (یک نفره) در آنجا وجود دارد! چگونه چنین چیزی می‌تواند ممکن باشد؟

  • توصیه می‌کنیم در جواب دادن خیلی هم عجله نکنید! خوب فکر کنید و زمانی که مطمئن شدید، پاسخ را ارسال نمایید. همچنین می‌توانید برای راهنمایی در تلگرام یا اینستاگرام سایت هم صبر نمایید.

برای پاسخ دادن سه نکته زیر را در نظر بگیرید

1- برای شرکت در این مسابقه حتما بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). فردی که پس از مسابقه دوازدهم حایز بیشترین آی‌تی (امتیاز) شده باشد (در مجموع) ضمن دریافت عنوان هوشمندترین کاربر آی‌تی‌رسان، اسپیکر هوشمند را نیز هدیه می‌گیرد.

2- پاسخ را در کامنت‌های همین مطلب بگذارید! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند و برای همین اول بودن بسیار مهم است. همچنین ما پاسخ‌ها را پس از ۳۰ دقیقه منتشر می‌کنیم.

3- برای گذاشتن دیدگاه درباره مسابقه محدودیتی وجود ندارد اما شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(پاسخ هوشمندانه: جواب)

6 در مورد “مسابقه هوشمندانه دوازدهم: چرا قبرها انقدر کم است؟”

  1. (پاسخ هوشمندانه: دو زن که هر کدام یک پسر دارند با پسرهای یکدیگر ازدواج کرده و بعد از ازدواج صاحب دو دختر شده اند)

  2. (پاسخ هوشمندانه: دو زن که هر کدام یک پسر دارند با پسرهای یکدیگر ازدواج کرده و بعد از ازدواج صاحب دو دختر شده اند)

  3. (پاسخ هوشمندانه: دو پیرمرد هستند که هرکدام یک پسر دارند و هر پسر یک دختر دارد. این دو پیر مرد با دو خواهر ازدواج میکنن و پس از ازدواج میمیرند. پسرهای این دو پیرمرد با نامادریشان ازدواج میکنند.)

  4. (پاسخ هوشمندانه: دو زن که هر کدام یک پسر دارند با پسرهای یکدیگر ازدواج میکنند. بعد از ازدواج صاحب دو دختر میشوند.)

  5. (پاسخ هوشمندانه: دو زن بیوه یا طلاق گرفته وجود دارد که هر کدام یک پسر دارند.این دو زن مطلقه با پسر یکدیگر ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دو دختر می‌شود دو دختر حاصل از ازدواج انها نوه زن های بیوه هستند . )

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH