دوربین 360 درجه هواوی معرفی شد

درحالی‌که تکنولوژی واقعیت مجازی روزبه‌روز در حال گسترش است و پلتفرم‌های اجتماعی پشتیبانی خود را از محتوای 360 درجه آغاز می‌کنند، نیاز بیشتری به محتوای واقعیت مجازی یا VR احساس می‌شود. ابزار مختلفی برای مصارف حرفه‌ای وجود دارد ازجمله نوکیا Ozo. اما اگر به دنبال وسیله‌ای در دسترس تر هستید، هواوی راه‌حلی برای شما دارد.
در روزهای آینده کنفرانس جهانی موبایل شروع به‌کار می‌کند اما شرکت هواوی اکنون از دوربین آنر وی‌آر (Honor VR) رونمایی کرده و همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، برای ثبت محتوای VR کاربرد دارد. یکی از بهترین ویژگی‌های آن، اندازه کوچکی است که باعث می‌شود تا بتوان از آن توسط یک گوشی هوشمند استفاده کرده و اینکه با همکاری اینستا 360 توسعه یافته است.


این دوربین می‌تواند فیلم‌های 360 درجه ثبت کرده و با رزولوشن 3K عکس‌برداری کند که به معنای کیفیت بسیار بالای آن است. بیشتر جزئیات آنر وی‌آر هنوز ناگفته مانده اما قطعا در MWC 2017 خبرهای بیشتری از آن خواهیم شنید.

هواوی نخستین OEM نیست که یک دوربین 360 درجه می‌سازد. پیش‌ازاین هم شاهد تلاش‌های کمپانی‌هایی چون سامسونگ و ال‌جی بودیم اما شاید بتوان آنر وی‌آر را رقیب بهتری دانست چراکه اندازه کوچک‌تری داشته و قابلیت حمل بالاتری دارد. هواوی اعلام کرده که قصد عرضه این محصول را در سطح جهانی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH