نوکیا 3310 نسخه 2017 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟!

افسانه‌ای، غیر قابل خراب شدن و با هر لقب دیگری که شما نوکیا 3310 را با آن صدا می‌زنید، ققنوس کوچک یک بار دیگر زنده خواهد شد. تنها ساعاتی به برگزاری نمایشگاه MWC 2017 باقی مانده است و در کمال تعجب نوکیا 3310 نیز یکی از محصولاتی است که انتظار می‌رود HDM که حالا وظیفه تولید گوشی‌های تحت برند نوکیا را برعهده دارد، در این نمایشگاه معرفی کند. البته 3310 جدید همان 3310 سابق نیست و حالا به‌روز شده است.

نوکیا 3310 یک فیچرفون است که انتظار می‌رود از رابط‌کاربری آشنای سری 30 استفاده کند. بدون شک دوربین قرار گرفته روی این اسمارت‌فون کاربرد خاصی نخواهد داشت و بیشتر تزیینی است! البته نوکیا 3310 چند ویژگی جدید هم دارد که ایوان بلاس، لودهنده معروف و خوش‌نام دنیای تکنولوژی آن‌ها را منتشر کرده است.

نمایشگر به کار رفته در نوکیا 3310 جدید بزرگ‌تر از نسل قبلی است و البته همانند آن تک رنگ نخواهد بود و خوشبختانه رنگی است! هم‌چنین در نسخه 2017 نوکیا 3310 می‌توانید از بین رنگ‌های مختلف یکی را انتخاب کنید و دیگر تحت سلطه سلیقه سازنده نیستید.

ایوان بلاس هم‌چنین گفته است که طراحی نوکیا 3310 جدید چیزی میان نوکیا 3310 قدیمی و نوکیا 150 است که سال گذشته میلادی روانه بازار شد. هم‌چنین برخلاف اسمارت‌فون‌های به‌روز سنجش میزان شارژدهی باتری نوکیا 3310 به جای ساعت با روز اندازه‌گیری خواهد شد!

حالا چیزهای زیادی در رابطه با نوکیا 3310 می‌دانیم و کافی است یک روز دیگر صبر کنیم تا به صورت رسمی شاهد معرفی نسخه به‌روزشده این فیچرفون خاطره انگیز باشیم.

1 در مورد “نوکیا 3310 نسخه 2017 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟!”

  1. این یکی دیگه باید ضدّگلوله باشه و ضدآب تا عمق دو سه متری آب یکی دو روز دوام بیاره،کاش به جای اختصاص فضا برای دوربین تزئینی یک چراغ قوه بسیار پرنور در حد کوهنوردی و گیرنده بسیار پرقدرت آنتن داخلی برای گرفتن امواج بسیار دور دکل مخابراتی در کوه و نقاط خارج از شهر درون این گوشی جدید نصب میشد و مهمتر از همه یک باتری شارژ سریع با قدرت بالای ۲۵۰۰میلی آمپر که یکی دوماه دوام بیاره بدون تغییر در ابعاد بدنه و استفاده از این NOKIA 3310 جدید به عنوان چکُش کوهنوردی!
    نوکیا یعنی بازگشت خاطرات خوش با کارنامه ای قابل قبول با این شرط که این کُهنه سرباز دوباره دچار غرور کاذب نشه چون رقابت بیرحمی در جریانه و یک اشتباه همه چیزو از بین می بره!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH