قیمت هواوی P10 و P10 پلاس اعلام شد

امسال نیز همانند سال‌های گذشته در کنفرانس بارسلون هواوی دست پر آمد و دو گوشی پرچم‌دار جدید خود بانام‌های P10 و P10 پلاس را معرفی کرد. علاوه بر مشخصات فنی هواوی زمان عرضه و هم‌چنین قیمت این دو محصول را نیز اعلام کرد تا کاربران علاقه‌مند به این دو گوشی بتوانند برای خرید این دو موبایل برنامه‌ریزی کنند.

طبق اعلام هواوی، P10 و P10 پلاس بافاصله قیمت اندک قرار است در اروپا، آسیا و آمریکا عرضه شوند. این دو محصول قرار است در اروپا با قیمت 649 یورو برای P10 و 699 یورو برای P10 پلاس به فروش برسند. هواوی اطلاعاتی درباره قیمت این دو گوشی هوشمند در آسیا و آمریکا منتشر نکرده است اما برخلاف پرچم‌داران دیگر هواوی در آمریکا به فروش خواهد رسید. ضمن اینکه این کمپانی رویه قیمت‌گذاری نسل قبلی پرچم‌دارانش P9 و P9 پلاس را ادامه خواهد داد.

P10 پلاس گوشی قدرتمند هواوی از نمایشگر 5.5 اینچی و کیفیت و وضوح تصویر بهتری نسبت به P10 پلاس 5.2 اینچی بهره گرفته و باتری P10 پلاس 4000 میلی‌آمپر ساعت و باتری P10 قدرتی معادل 3000 میلی‌آمپر ساعت دارد که قیمت بیشتر P10 پلاس را توجیه می‌کند.

هردو گوشی رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی داشته و از پردازنده 8 هسته‌ای HiSilicon Kirin 960 بهره‌مند هستند. پورت USB Type-C، فناوری شارژ سریع و اندروید نوقا از دیگر ویژگی‌های مشترک این دو گوشی هوشمند است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH