سامسونگ گلکسی S8 را همراه با هدفون‌های AKG بسته بندی می‌کند

سیستم‌های صوتی و کیفیت آن‌ها برای بسیاری از کاربران امروزی تلفن‌های همراه اهمیت بسیاری دارد. چه اسپیکر‌های خود دستگاه باشد چه هدفون‌های همراه آن. تمام شرکت‌های تولید‌کننده سعی دارند از بهترین محصولات در این زمینه استفاده کنند. سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نبوده و برای پرچمدار آینده‌اش یعنی گلکسی S8 هدفونی باکیفیت تدارک دیده است.

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی یکی از نقاط قوت تلفن‌های همراه خود را سیستم صوتی پیشرفته و فناوری‌های به کار رفته در آن‌ها می‌داند و از این طریق هم موفق به جلب توجه بسیاری به سمت محصولات خود شده است. برخی دیگر هم در زمینه فناوری‌های صوتی گام‌هایی برداشته‌اند؛ مانند ال‌جی که در V20 و G6 سنگ تمام گذاشته است.

همان گونه که احتمالا اطلاع دارید شرکت کره‌ای سامسونگ چندی پیش صنایع بین‌المللی هارمن را با قیمت 8 میلیارد دلار خریداری کرد. در ادامه سهام داران این شرکت نیز با انجام این معامله موافقت کردند.

هارمن شرکتی است که در حوزه لوازم صوتی فعالیت دارد و زیرمجموعه‌هایی از جمله AKG داشته که زیر پرچم آن فعالیت می‌کنند. محصولات این تولیدکننده کیفیت بسیار بالایی دارند.

حالا سامسونگ تصمیم گرفته که از این محصولات در تولیدات آینده خود استفاده کند که اولین نمونه آن را در گلکسی S8 شاهد خواهیم بود. طی برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا، سامسونگ اعلام کرد که هدفون‌های شرکت AKG را در بسته‌بندی گلکسی S8 قرار خواهد داد. به این ترتیب باید انتظار داشت که هنگام استفاده از این هدفون‌ها و گوش دادن به موسیقی در S8 شاهد صدایی دل‌نشین و با کیفیت باشیم.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH